חברת LG תשתף פעולה עם “סטודיו פוקסס” בתערוכת IFA 2019

חברת LG והסטודיו הבינלאומי לאדריכלות “פוקסס”‘ חברו יחד כדי להציג בחודש הבא בתערוכת IFA 2019 בברלין, את Infinity במטרה לתת קרדיט ראוי לחשיבות העיצוב ביצירה ובהתפתחות של LG SIGNATURE. התקנת Infinity במיצג של LG תדגיש את ה-DNA העיצובי של המותג LG SIGNATURE, שכן חלל התצוגה שאוצר סטודיו פוקסס משקף את האפשרויות ואת הסגנון האינסופיים, אותם מוצרי האולטרה-פרמיום של LG מייצגים.

תחת הפילוסופיה של “אמנות מעניקה השראה לטכנולוגיה והטכנולוגיה משלימה את האמנות”, המאמץ המשותף יעביר למבקרים את הקשר הסימביוטי בין אמנות לטכנולוגיה וכיצד שני התחומים שזורים זה בזה. סטודיו פוקסס, בהובלת מסימיליאנו ודוריאנה פוקסס, הינו משרד אדריכלים בינלאומי עטור פרסים, שאת עבודותיו הייחודיות והעכשוויות ניתן לראות ברחבי העולם בשדות תעופה, במוזיאונים, במרכזי תרבות, כנסיות ובחללים פנים מבניים. היצירה האייקונית ביותר שלהם היא מרכז כנסים ומלון חדשים ברומא, הכולל פסל עצום ושקוף בדמות ענן, המכוסה ב-15,000 מ”ר של קרום.

עבור תערוכת Infinity ב-IFA, סטודיו פוקסס מציג תבנית קליידוסקופ ומשלבת אותה עם משושה אלגנטי אך פשוט – צורה מוכרת בעבודותיו של פוקסס – כדי לבטא את האיכות החיונית ואת האפשרויות האינסופיות של הטכנולוגיה והעיצוב של LG SIGNATURE. הגיאומטריה המושלמת משמשת כגשר בין מוטיב הקליידוסקופ לבין מוצרי LG SIGNATURE, ומדגישה עוד יותר את האיכות ואת המודרניות העתידנית שמגלם המותג.

בעיניי מותרות זה מקום ללא מגבלות, מינימליסטי בו אנשים יכולים לנשום בחופשיות, לנוח, לאכול ולאהוב, “אמר מאסימיליאנו פוקסס. “LG SIGNATURE מגלם את זה, וזו הסיבה שאני גאה לשתף פעולה עם LG ב- IFA 2019. LG SIGNATURE הוא מאפשר יחסי גומלין של אמנות וטכנולוגיה בצורתה הטהורה ומגדירה יוקרה ופרמיום בבית.”

“אנו נרגשים להציג את שיתוף הפעולה הייחודי הזה אשר לוכד את מהותה של LG SIGNATURE באמצעות ‘השפה’ של אחד השמות המכובדים ביותר באדריכלות”, אמר בריאן נא, סגן נשיא וראש LG אירופה.
Infinity מדגישה את האסתטיקה הבלתי מתפשרת ואת הטכנולוגיה החדישה של המוצרים שלנו באופן שלדעתי ייצר אהדה עם מבקרי IFA”.

בין התאריכים 6-11 בספטמבר, המבקרים בתערוכת IFA 2019, ביתן LG, אולם 18 מסה ברלין, יוכלו לחוות את התקנת Infinità הכוללת מערך LG SIGNATURE מלא ב- OLED TV R, OLED TV W, מקרר ומקפיא תחתון, מרתף יין, מכונת הכביסה LG TWINWash , מטהר אויר ומזגן.

ניתן לעקוב אחר פעילויות LG בתערוכת IFA במדיה החברתית באמצעות #LGIFA2019.

תגובות סגורות