חדשות היום

מערכת הגנה תת-ימית של חברת די.אס.איי.טי פתרונות בע”מ (DSIT) מבית רפאל נמכרה לחברת “אנרגי’אן” לטובת הגנה על מאגרי הגז של ישראל

מדובר על עסקה שנחתמה בחודשים האחרונים וכוללת אספקת מערכות הגנה תת-ימיות למאגרי הגז “כריש” ותנין”

חברת DSIT פתרונות בעמ, חברה-בת של רפאל, תספק מערכת הגנה התת ימית מתוצרתה AquaShield לחברת אנרגיאן ישראל,  להגן על יחידת ההפקה והאחסון הימית (FPSO) של אנרגיאן מפני איומים תתימיים.  יחידת ההפקה והאחסון של אנרגיאן הממוקמת במרחק של כ-90 קמ מחופי ישראל צפויה להתחבר למאגרי הגז, כריש ותנין, הנמצאים במימיה הכלכליים של ישראל.

חנן מרום, סמנכ”ל הפיתוח העסקי והשיווק של DSIT מסר כי: “אנו מודים לחברת אנרג’יאן על הבעת האמון בחברת DSIT ובמערכות שלה. אנרג’יאן מצטרפת לרשימה הולכת וגדלה של חברות אנרגיה מכל הסוגים – נפט, גז וחשמל – שבחרו בפתרונות המתקדמים של DSIT לאבטחת הנכסים הימיים החיוניים שלהן. עשרות מהמערכות שלנו נמצאות כבר בשימושן היומיומי של חילות ים, חברות אנרגיה מובילות מאירופה ואסיה המגנות באמצעותן על מסופי נפט, מתקני הפקה ואסדות קידוח”.

AquaShield היא מערכת אבטחה תת-ימית אוטונומית ואוטומטית, בעלת ביצועים גבוהים, המשמשת כסונר גילוי צוללים. המערכת מתוכננת לספק אבטחה תת-ימית קבועה למתקנים קריטיים הממוקמים לאורך החוף ובעומק הים. למערכת ה- AquaShield אלגוריתמי עיבוד אותות מתקדמים לגילוי, עקיבה וסיווג אוטומטיים, של איומים תת-ימיים. כמו כן, שיעור התראות השווא במערכת הינו נמוך במיוחד, דבר שמחזק את מהימנותה.

“עסקה זו מסמנת שוב את המובילות העולמית של DSIT בשוק של מערכות הגנה התת-ימיות, סונר ואקוסטיקה, ציין גדי ליבוביץ, מנכל ונשיא DSIT והוסיף: “ההזמנה מעידה על החשש ההולך וגובר מפני איומים תת ימיים כגון צוללים וכלים בלתי מאוישים המביא לחיפוש פתרונות הגנה מתקדמים למתקנים קריטיים הממוקמים בעומק הים ולאורך חופים. מערכת AquaShield הינה מערכת אוטונומית שמספקת גילוי אוטומטי של כל סוגי האיומים התת-ימיים והיא מציגה שילוב מנצח של הסתברות גבוהה של גילויים ומעקב רציף עם קצב התראות שווא נמוך, אמינות גבוהה, הכל במחירים תחרותיים ותוך הצגת התאמות התפורות לצורכי המשתמש. אנחנו גאים להפוך לספקים של חברת הנפט והגז המכובדת אנרג’יאן ומצפים לתחילתה של שותפות משגשגת ופורייה בין אנרג’יאן DSIT. אנו מקווים כי הזמנה זו תסלול את הדרך למכירות נוספות ממגוון מוצריה המתקדמים של DSIT, לאנרג’יאן וכן ללקוחות מובילים נוספים בעולם”.


קרדיט צילום – DSIT

תגובות סגורות