Moovit משיקה את Bus on Map תציג בזמן אמת את מיקום האוטובוסים על גבי המפה

Moovit, החברה הישראלית המובילה בעולם במתן פתרונות ניידות כשירות Mobility as) a Service) מציינת בימים אלו 500 מיליון משתמשים ומציגה חידוש שישנה את חווית הנסיעה: פיצ’ר Bus on Map שיציג את מיקום האוטובוסים על גבי המפה באפליקציה וייתן חווית נסיעה טובה אף יותר   

 

Moovit מציינת 500 מיליון משתמשים ברחבי העולם וממשיכה לשדרג את חווית הנסיעה. החברה השיקה היום פיצ’ר חדש – Bus on Map, המציג בזמן אמת את מיקום האוטובוס לו המשתמש מחכה על גבי המפה. הפיצ’ר החדש פותח לאור אלפי בקשות של משתמשים באפליקציה והראשונים ליהנות ממנו כבר היום יהיו משתמשי האפליקציה בישראל. בהמשך, יפתח הפיצ׳ר למשתמשים במדינות נוספות ברחבי העולם. 

 

בכדי לראות את מיקום האוטובוס על גבי המפה, על המשתמש באפליקציה לפתוח את מסך ״פרטי קו״ או את מסך ניווט LIVE. במסכים אלו יוצגו אייקונים של אוטובוסים הנעים על-גבי המפה ומייצגים את מיקום האוטובוס בזמן אמת ואת קצב התקדמותו.

 

חשוב לציין כי בשלב זה הצגת האוטובוס על-גבי המפה זמינה רק בקווים שמציגים מועדי הגעה בזמן אמת המבוססים על סיגנל רכיב ה-GPS המותקן על האוטובוסים והרכבות של חברות התחבורה הציבורית. 

 

בנוסף, מוביט מכריזה על פיצ׳ר חדש נוסף – הנחיות מיידיות למיקומים מועדפים. מיד לאחר פתיחת האפליקציה, יחושבו באופן מיידי ויוצגו למשתמש מסלולים ליעדים המועדפים עליו (בית או עבודה) ללא צורך להפעיל את מנגנון תכנון המסלול. כך, למשל, אם המשתמש נמצא בפגישה בתל אביב והוא רוצה להגיע לביתו בחולון, ברגע שיפתח את האפליקציה יחכה לו מסלול מוכן לביתו שיכלול את הקו שעליו לקחת, תחנת המוצא, זמן הגעה של הקו אל התחנה וזמן הגעה משוער אל ביתו.

 

כמו כן, בימים אלה, מציינת מוביט את חציית קו 500 מיליון המשתמשים באפליקציה בפלטפורמות השונות בהן היא זמינה – אנדרואיד, iOS ו-Web. החברה, שהוקמה בשנת 2011 על-ידי ניר ארז, רועי ביק וירון עברון, פועלת בלמעלה מ-2,900 ערים בעולם, ב-92 מדינות וניתן להשתמש בשירותיה ב-45 שפות. מטה החברה העולמי נמצא בנס ציונה ולחברה למעלה מ-12 משרדים בארה”ב, אירופה, אסיה ודרום אמריקה. החברה מעסיקה מעל 150 עובדים ברחבי העולם ומגייסת בימים אלה מעל ל-20 עובדים נוספים.

 

יובב מידד, סמנכ”ל הצמיחה והשיווק של ,Moovit מסר כי “החברה ממשיכה להשקיע בשדרוג חוויית הנסיעה וממשיכה לצמוח מדי יום בקצב מהיר ובאופן אורגני לחלוטין. רק בשלושת החודשים האחרונים הצטרפו אלינו עוד 80 מיליון משתמשים ברחבי העולם. אנו מעריכים כי עוד לפני שנת 2021, מיליארד משתמשים בכל העולם יקבלו מידע ויתכננו מסלולי נסיעה בכל אמצעי התחבורה העומדים לרשותם באלפי ערים בעולם, באמצעות Moovit“.


 

תגובות סגורות