חדשות היום

לנובו חושפת לקראת  IFAפורטפוליו חדש של מחשבים, טאבלטים ומסכים חכמים לשוק הצרכני

רגע לפני IFA ולפני אירוע Tech Life שיתקיים במסגרת IFA ביום חמישי הקרוב, חושפת לנובו שורה ארוכה של מכשירים חכמים יותר, במחירים נוחים יותר, המהווים את ליין המוצרים הצרכניים המעודכן שלה ל-2019 ומספקת הצצה ראשונה של התכונות החכמות שיוטמעו בפורטפוליו החדש, הכולל מחשבים ניידים, מסכים, טאבלטים וכן מחשבים נייחים מעוצבים בתצורת הכל כלול (AIO).

השילוב של תכונות חדשניות שמוסיפות תמורה רבה יותר למשתמשים, הוא הבסיס למוצרים חכמים יותר המשפרים את איכות החיים של משתמשים ברחבי העולם. טכנולוגיה חדשנית המתאימה לצרכי ולתקציב המשתמשים, והמציעה נוחות שימוש משופרת – זו הדרך שבה לנובו מגשימה את החזון ‘טכנולוגיה חכמה יותר’.

כשדקיקות פוגשת חוכמה מתקדמת

כשאתם זקוקים לנייד קל, דק ואמין שעובד נהדר ולא מרוקן את חשבון הבנק, שני דגמי ה-IdeaPad החדשים מבוססי Windows מתוכננים לסייע לכם במטלות שלכם. הם מצוידים במסכי 13 אינץ’, מעבדי Core מהדור העשירי של אינטל, זיכרון DDR4 הניתן לשדרוג לנפח של עד 16 גיגה-בייט, ושבב גרפי ברמה של עד GeForce MX250 של NVIDIA.

IdeaPad S340 החדש עם מסך 13 אינץ’ (בתמונה: בצבע כחול זורם)

עם משקל של 1.3 ק”ג בלבד, ה-IdeaPad S340 עם מסך ה-13 אינץ’ של לנובו הוא הבחירה של מי שמחפשים תמורה חכמה. הוא זמין בשלושה צבעים ותוכנן כך שייכנס בנוחות לתיק שלכם. עם מערכת רמקולים תומכת Dolby Audio, מיקרופונים מופנים קדימה, ומאווררים שקטים וחכמים יותר, הנייד שלכם נשאר טעון זמן ממושך יותר של עד 8 שעות סוללה.

IdeaPad S540 החדש עם מסך 13 אינץ' (בצבע לבן)

IdeaPad S540 החדש עם מסך 13 אינץ’ (בצבע לבן)

ה-IdePad S540 של לנובו הינו נייד דקיק במיוחד והוא מצויד בשלדת אלומיניום ואפשרות לתצוגת QHD איכותית, מערכת רמקולים תומכת Dolby Audio ובחירה באחד משלושה צבעים, כולל לבן. IdeaPad S540 מציע תמיכה בטכנולוגיית הטעינה המהירה RapidCahrge וכן את היכולת להשתמש בעוזרות הווירטואליות Cortana ו-Alexa. המחשב מגיע עם מעבדי Core  מהדור העשירי של אינטל או עם Ryzen 7 של AMD, והוא יודע להשתמש ב-Windows Hello בשילוב מצלמת IR שמבחינה בתנועה לצורך אינטראקציות חכמות או כניסה למחשב באמצעות זיהוי ביומטרי, ללא צורך בסיסמה.

בנוסף מציעים הדגמים החדשים את Q-Control, תכונה בלעדית של לנובו המאפשרת בחירה ידנית ישירה של מצבי חסכון בחשמל או ביצועים בהתאם לצרכי המשתמש. Q-Control משתמשת בלימוד מכונה כדי לעקוב אחר המטלות הרצות ברקע ואחר המאפיינים התרמיים של המחשב כדי לשלוט במאווררים ולמטב את חיי הסוללה. לדוגמה, חובבי סרטים יעריכו בוודאי מאווררים שפועלים באופן שקט יותר עם צריכת כוח נמוכה יותר, בעוד שיוצרי תכנים ייהנו ממצב הטורבו כדי ליהנות מתגובות מהירות יותר של המחשב.

נבנה בהשראת הטבע לעומסי עבודה אינטנסיביים

IdeaCentre A540, המחשב הנייח החדש של לנובו, עוצב באופן יפיפה כדי לחקות את האיזון הא-סימטרי של עץ הברוש הסיני. מדובר במחשב שולחני all-in-one מבוסס Windows 10 המוצע עם מסכים בגודל של 24 ו-27 אינץ’ ועם אפשרות למסכי מגע. המעמד המתכתי הקמור של IdeaCentre A540 מוסיף שיק מודרני לכל סביבת עבודה. המצלמה הנשלפת החכמה שלו מצוידת גם במחסום הפרטיות TrueBlock כדי להוסיף עוד שכבת אבטחה, והעיצוב צר השוליים יחד עם סדרן הכבלים מאחור מעניקים למחשב השולחני הזה מראה מרהיב וחלק בלי בלגאן של כבלים מסביב.

עם מעבדים של עד Core i7 מהדור התשיעי של אינטל ועם כרטיס תצוגה ייעודי Radeon RX560 של AMD, ל-IdeaCentre A540 עם מסך ה-27 אינץ’ יש אפשרות לרזולוציית QHD שמספקת צבעים מלאי חיים. רמקולים של Harman עם תמיכה בטכנולוגיות של JBL ו-Dolby מספקים אודיו סטריאופוני חד ונקי.

ה-IdeaCentre A540 של לנובו עם מסך 27 אינץ' - עם עוצמת המעבדים של אינטל

ה-IdeaCentre A540 של לנובו עם מסך 27 אינץ’ – עם עוצמת המעבדים של אינטל

מגע של סגנון

פתרונות התצוגה החכמים יותר שלנו עוזרים למשתמשים להישאר מחוברים למה שחשוב להם. אז בין אם אתם רוצים לשפר את סביבת העבודה שלכם במשרד הביתי או שאתם רוצים להוסיף מגע של סגנון לסביבת המשחק והבידור שלכם, המסכים החדשים של לנובו הם הפתרון האידיאלי.

המסך L28u של לנובו, המוצג בצבע שחור עורבני

המסך L28u של לנובו, המוצג בצבע שחור עורבני

מסך ה-IPS החדש לשוק המיינסטרים, L28u של לנובו, מציע 28 אינצ’ים של צבעים חיים ברזולוציית 4K מדויקת ועם זוויות צפייה רחבות מאוד. הוא מגיע עם מסגרת דקיקה במיוחד שמביאה מהפך לסביבת העבודה והמחשוב הביתית. עם כרטיס תצוגה של AMD, הוא יסייע למנוע בעיות תצוגה ויאפשר משחקיות חלקה יותר עם תמיכה בטכנולוגיית Radeon FreeSync. הטו את המסך בדרך שמתאימה באופן מיטבי לזווית הצפייה שלכם וסמכו על הטכנולוגיה TÜV Rhineland Eye Comfort המשולבת במסך שתמנע הבזקים מיותרים ותמנע את עייפות העיניים.

קצב רענון גבוה יותר של 144 הרץ במסך המשחקים G34w של לנובו ימזער את הטשטושים

כל אחד יודע ששחקן חכם יותר הוא זה שמצויד בציוד המציע ביצועים גבוהים יותר – וקצת קשה לנצח בהיבט זה מסך משחקים עם עקומה של 1500R ועם יחס היבט רחב במיוחד של 21:9. מסך המשחקים האפי G34w של לנובו מיועד לאוהבי סרטים ולשחקנים מושבעים כאחד. הוא מציע ביצועים מפלצתיים עם תצוגה פנורמית בגודל 34 אינץ’ וברזולוציית WQHD המספקת רמת פירוט ובהירות המעניקים חוויה מפתיעה.

שיתופיות חכמה יותר

לנובו משיקה את הדור השני של טאבלטי המיינסטרים שלה המבוססים על אנדרואיד. Tab M7 ו-Tab M8 של לנובו מגיעים עם אפשרות ל-WiFi ול-LTE. הם מושלמים למשקי בית מדור המילניום שרוצים להישאר מחוברים, לשמור על מסגרת תקציב, וגם להינות מבידור ברמה גבוהה עם אפשרויות מולטימדיה מגוונות. לטאבלטים אלו יש מעטה מתכת מלאה המעניק להם מראה פרימיום – והם בנויים גם לספק את צרכיהם של החברים הצעירים יותר במשפחה.

עיצוב מודרני עם שוליים צרים ועד 83% ביחס של מסך/לגוף לחוויית צפייה טובה יותר

עם Kid’s Mode 3.0 משפחות יכולות כעת להעניק לכל אחד מבני המשפחה חשבון עצמאי משלו שמתאים להעדפותיו ולטעמיו, עם אפליקציות ותכנים המותאמים לגיל, כגון משחקים, שירים, ספרים וכדומה.

Tab M7 של לנובו מגיע בצבע שוהם שחור או אפור פלטינה

Tab M8 של לנובו מציע עד 12 שעות של צפייה בווידאו, ואילו Tab M7 מציע עד 10 שעות צפייה בווידאו. הטאבלטים החדשים של לנובו נהנים גם מ-TÜV Rhineland Eye Comfort VNMHGV המציע הגנה אמיתית על העיניים באמצעות טכנולוגיות תאורה ותצוגה מיוחדות שמפחיתות את האור הכחול כדי להקטין את המאמץ של העיניים.

מחירים וזמינות

  • IdeaPad S340 עם מסך 13 אינץ’ יהיה זמין מינואר 2019 החל מ-2800 שקל
  • IdeaPad S540 עם מסך 13 אינץ’ יהיה זמין מדצמבר 2019 החל מ-3500 שקל
  • IdeaCentre A540 עם מסך 24 אינץ’ יעלה החל מ-4290 שקל ועם מסך 27 אינץ’ – החל מ-4990 שקל. שניהם יהיו זמינים החל מנובמבר 2019
  • המסך L28u בגודל 28 אינץ’ יהיה זמין מדצמבר 2019. מחיר טרם נמסר
  • מסך המשחקים G34w בגודל 34 אינץ’ יהיה זמין מתחילת 2020. מחיר טרם נמסר
  • הטאבלט Tab M7 יהיה זמין מינואר 2020 החל מ-450 שקל
  • הטאבלט Tab M8 עם מסכי HD ו-FHD יהיו זמינים ממרץ 2020. מחיר טרם נמסר

לתמונות ומפרטים – https://news.lenovo.com/press-kits/tech-life-2019/

תגובות סגורות