חדשות היום

אהרון לאוטמן מונה לנציג מכירות DYNABOOK בישראל

Dynabook Europe (לשעבר טושיבה) מינתה את אהרון לאוטמן (35) לנציג מכירות מותג המחשבים הניידים dynabook בישראל. לאוטמן, ישמש בתפקידו במקביל לחברת ״מפעיל״ הוותיקה, המשמשת כנציגת dynabook בישראל ב-35 השנים האחרונות למגזר העסקי והארגוני (B2B).

בתפקידו הקודם שימש לאוטמן כמנהל פיתוח עסקי ומכירות במספר חברות סטארטאפ ולפני כן שימש כחמש שנים כמנהל קו מוצרי טושיבה בחברת ״מפעיל״. ללאוטמן, בוגר יחידת 8200, תואר ראשון במדעי החברה עם התמחות בשיווק מהאוניברסיטה הפתוחה.

לדברי ניב יוסיפון, סמנכ״ל ״מפעיל״, ומי שאחראי על dynabook (טושיבה), החברה מקדמת בברכה את לאוטמן, שיסייע בתמיכה בקו העתידי של מוצרי dynabook שיגיע בקרוב לישראל.

לדברי רונלד ראבל, דירקטור B2B, האחראי על מזרח אירופה, תורכיה, ישראל ומדינות בנלוקס ב-Dynabook, הגידול המתמשך בפעילות Dynabook נובעת מהיותם של העסקים הישראלים, מאמצים מוקדמים של טכנולוגיות ומוצרים עסקיים חדשניים. ״Dynabook הדגימה לאורך השנים מחוייבות עמוקה לשוק מחשוב ה-B2B בישראל. לאחר שמיסדנו בישראל מותג פרימיום חזק, בעזרת חברת ״מפעיל״, המשימה שלנו היא להמשיך ולהגדיל את בסיס הלקוחות. ללאוטמן יש את הנסיון הנדרש כדי לסייע לקדם את העסקים שלנו בישראל״.

״אני מצפה למיסוד ופיתוח קשרי לקוחות חזקים עבור מוצרי dynabook באזורנו, כמו גם לעבודה בצמוד לחברת ׳מפעיל׳, כדי להגדיל ולהרחיב את המכירות בישראל״, אומר לאוטמן.

 

תגובות סגורות