חדשות היום

Verifone ישראל רוכשת את חברת Action Item Software בכ-4 מיליון דולר

חברת מערכות התשלום Verifone ישראל רוכשת את חברת פתרונות התוכנה Action Item Software בשווי של כ-4 מיליון דולר. הרכישה מתבצעת כחלק ממהלך כולל של וריפון להעצמת החדשנות והטכנולוגיה בתחום מסופי התשלום המתקדמים ובכדי להטמיע פתרונות טכנולוגים מורכבים. הרכישה בתחום פיתוח התוכנה מתבצעת במקביל לגיוס עובדים למרכז הפיתוח של וריפון בישראל, אשר מגייסת עובדים לשלל תפקידי פיתוח גלובליים ובכירים המשלבים עבודה עם שפות תכנות מתקדמות.

חברת Action Item Software היא חברת המוצר של קבוצת Action Item שהוקמה בשנת 2008 ועוסקת בפיתוח תוכנה, ענן ומוצרים. החברה פיתחה במשך מספר שנים פתרון מתקדם והיברידי של קופה רושמת בענן. היתרון של הקופה טמון בגמישות ובקלות ההתקנה והשימוש למשתמשי קצה גם אם אינם בעלי רקע טכנולוגי מיסודו. הקופה יודעת להתמודד עם עולם ה- Retail המורכב מסוגים רבים של סליקה, מבצעים, לקוחות, הנהח”ש, ניהול מלאי וכמובן, חומרות משתנות. במסגרת הרכישה יעבור אייל שקד לוריפון כדי לתמוך בתהליך האינטגרציה של המוצר בתוך מערכות החברה. אלונה שקד ,תישאר  בתפקידה כמנכ”לית Action Item Solutions, חברה המתמחה במתן שירותי פיתוח מתקדמים בתחום של מובייל, iOT ,Cloud לסטארטאפים ו- Enterprises.

חברת Verifone היא החברה הטכנולוגית המובילה בעולם בתחום מערכות תשלום אלקטרוניות מאובטחות. החברה מספקת לבעלי עסקים בכ-150 מדינות ברחבי העולם, פתרונות חומרה ותוכנה היוצרים סביבה קמעונאית חכמה. פתרונות החברה מותאמים לצרכים הייחודיים של כל בית עסק, החל מחנות קטנה ועד לרשת קמעונאית גדולה.

דן סופר, מנכ”ל Verifone ישראל וסגן נשיא למערב אירופה: “וריפון העולמית מרחיבה את השקעותיה בישראל. רכישה זו, של חברת Action Item Software, מהווה עוד עדות להבעת האמון בשוק הישראלי ובצוות ההנהלה המקומי. הרכישה תאפשר לנו להשתמש בטכנולוגיה מתקדמת במגוון מוצרי וריפון ברחבי העולם”.

אלונה שקד, מנכ”לית Action Item Software וחברת Action Item Solutions: “המכירה היא תולדה של שיתוף פעולה מוצלח עם חברת Verifone, לאחר היסטוריה של הצלחות משותפות רבות לאורך השנים שנובעות מסינרגיה עסקית מצוינת. נתרום את הידע והיכולות שלנו ל- Verifone, שיאפשרו להרחיב את המוצר גלובלית”.

תגובות סגורות