חדשות היום

מנוע DC ללא מברשות (BLDC) המאופיין במומנט גבוה

יצרנית המפעילים החשמליים האמריקנית SMAC המתמחה בייצור מוצרים מבוססי טכנולוגית Voice Coil, השיקה מנוע DC ללא מברשות המאופיין במומנט גבוה. הדגםHT35  הוא הראשון בסדרת המנועים החדשה; קוטרו 35 מ”מ ושיא המומנט שלו 0.5 Nm ב-48VDC, 4 אמפר. נתוני המומנט הגבוהים ביחס לזרם מושגים באמצעות תכנון חדשני מקורי של SMAC, בין היתר תורם לכך אופן התכנון והבנייה של המעגל המגנטי.

סדרת מנועים חדשה זו נולדה בעקבות פיתוח הנעה ישירה(Direct Drive) עבור אצבע רובוטית. בכדי לדמות את האצבע האנושית, יש צורך במומנט גבוה, בפרט במהירות מנוע נמוכה.

HT35 מפיק מומנט גבוה בסל”ד נמוך, תכונה זו מיתרת את הצורך בממסרת, דבר המוזיל בצורה משמעותית את העלות וישנם יתרונות נוספים כגון היעדר אלמנט של חופש (Backlash) וכן משקל כללי מופחת. כאמור, המדובר במנוע ללא מברשות, כך שאין חיכוך פנימי, זיהום, ניצוץ או נפילת מתח אינהרנטית וכמו כן הוא שקט ופועל באופן נקי יותר – כל אלה מסייעים לעמידות ומשך חיים ארוך יותר מאשר במנועים מתחרים הכוללים מברשות. את מנוע HT35 ניתן לחבר אל בקרי ומגברי SMAC הכוללים בקרי PLC התומכים במגוון פרוטוקולים תעשייתיים כגון     RS-232, CAN EtherNet/IP, EtherCAT

 

פרטים נוספים:

חברת מכטרוניקס

03-9288888

office@mechatronics.co.il

תגובות סגורות