חדשות היום

קיידנס משיקה את Celsius, פתרון לשוק התכנון וניתוח מערכות

קיידנס הודיעה על הרחבת נוכחותה בשוק התכנון והניתוח של מערכות עם הצגת ה- Cadence® Celsius Thermal Solver, הפתרון המלא הראשון בתעשייה שכולל סימולציה חשמלית-תרמית משותפת עבור כל ההיררכיה של המערכות האלקטרוניות, מהמעגלים המשולבים ועד למארזים הפיסיים.

בעקבות ההשקה המוצלחת של ה- Clarity 3D Solverמוקדם יותר השנה, ה- Celsius Thermal Solverהוא המוצר החדשני השני באסטרטגית “פיתוח המערכות החכם” (Intelligent System Design) של קיידנס. ה- Celsius Thermal Solver מבוסס על ארכיטקטורת מחשוב מקבילית שמספקת ביצועים מהירים עד פי עשרה בהשוואה לפתרונות הוותיקים, וזאת מבלי להתפשר על הדיוק. הוא משתלב בצורה חלקה עם פלטפורמות יישום PCB, מארזים ושבבים של קיידנס. השילוב הזה פותח פתח לתובנות חדשות בתחום תכנון וניתוח מערכות ומעניק לצוותי תכנון את היכולת לאתר ולפתור בעיות תרמיות בשלבים מוקדמים בתהליך התכנון, מה שמקטין את מספר הסבבים הנדרשים בפיתוח של מערכות אלקטרוניות.

חברות שמייצרות מערכות ושבבים, עם דגש על אלו המשלבות מארזי 3D-IC, מתמודדות עם אתגרים תרמיים גדולים במיוחד שיכולים לגרור הרבה מאוד סבבים ושינויי תכנון בשלבים המאוחרים בתהליך ובכך לעכב את כל לוח הזמנים של הפרויקט. בעידן שבו שואפת תעשיית האלקטרוניקה למוצרים קטנים יותר, מהירים יותר, חכמים ומורכבים יותר, עם צפיפות הספק גבוהה יותר, מתעורר צורך בשימוש בטכניקות גוזלות זמן של ניתוח מעבר חום, בשילוב עם הניתוח מצב-יציב המסורתי, על מנת להתמודד עם ריבוי פרופילים של הספק ועם העלייה בפליטת חום.

ה- Celsius Thermal Solverמשתמש בטכנולוגיית multi-physics חדשנית כדי להתמודד עם האתגרים הללו. הוא מאפשר ניתוח של כל המערכת באמצעות כלי אחד. באמצעות שילוב אנליזות של מבנים קשיחים finite element analysis (FEA) עם אנליזת מחשוב של זרימה דינאמית computational fluid dynamics (CFD). בשילוב הכלים Celsius Thermal Solver עם Clarity 3D Solver ועם אנךיזה ברמת רכיב של Voltus™ IC Power Integrity וכן אנליזת מעגל מודפס PCB ו/או מארז בעזרת Sigrity™ technology,

צוותי תכנון יכולים לשלב ניתוח חשמלי ותרמי ולבצע הדמיה של זרימת חשמל וחום ביחד, כדי לקבל הדמיה תרמית מדויקת יותר ברמת המערכת בהשוואה לכלים הוותיקים.

“כחלק מאסטרטגיית ה- Intelligent System Design, מיישמת קיידנס את המומחיות הנרחבת שלה בתחום תוכנות המחשוב על מנת להשיג חדשנות שתעזור להתמודד עם כמה מהקשיים הקריטיים שעמם מתמודדים לקוחותינו,” אומר טום בקלי, סגן נשיא בכיר ומנכ”ל קבוצת Custom IC & PCB בקיידנס, “ה- Celsius Thermal Solver עוזר ללקוחות להתגבר על האתגר המהותי שבו נתקלים צוותי ניתוח ותכנון מערכות, הלוא הן השפעות החום על המערכת, ובכך עוזר גם להרחיב את פועלה של קיידנס בתחום של פיתוח מערכות חדשות.”


בתמונה: – Cadence CelsiusThermal Solver

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות