LG ו- UNITY TECHNOLOGIES משתפות פעולה בתחום הסימולציה של רכבים אוטונומיים

LG ממנפת את כלי הסימולציה של UNITY על מנת לשנות מן היסוד את תהליכי ההכשרה, האימון והבדיקות של מערכות בתחום הרכב האוטונומי

מהנדסי בינה מלאכותית במעבדת הפיתוח של LG Electronics בעמק הסיליקון משתפים פעולה עם מומחים בתחום למידת המכונה בחברת Unity Technologies, על מנת לפתח תוכנת סימולציה מתקדמת שתאפשר למפתחים להאיץ את זמני האימון של מערכות המיועדות למכוניות ללא נהג. שיתוף הפעולה בפיתוח סימולטור LGSVL על גבי כלי הסימולציה של Unity ממנף את מעמדה המוביל ומומחיותה של  LG כשותף טכנולוגי של תעשיית הרכב העולמית – בשילוב עם כישורים משלימים הזמינים ב- Unity Technologies, המייצרת את פלטפורמת פיתוח התלת-ממד בזמן אמת המובילה בעולם.

כלי הסימולציה של Unity  מאפשרים להריץ מספר גדול של עותקים של מוצרי Unity – בקנה מידה רחב. הישענות על תשתיות הענן של גוגל, מאפשרת לכלי הסימולציה של Unity להסיר את החסמים בתהליכי הדרכה, בדיקה או אימות של מוצרים ושירותים חדשים, בסביבת תלת-ממד באיכות גבוהה. לדברי Danny Lange, סגן נשיא Unity לתחום למידת מכונה ובינה מלאכותית, מהווים יישומים מוכווני ראיית מכונה המיועדים לתעשיית הרכב תחום מבטיח במיוחד מבחינתו של שיתוף הפעולה החדש.

Seonman Kim, סגן נשיא להנדסה במעבדת הפלטפורמות המתקדמות של LG בעמק הסיליקון, הדגיש את חשיבות שיתוף הפעולה. “הביטחון של Unity  בסימולטור LGSVL לנהיגה אוטונומית בטוחה מהווה סימן ברור לכך שמדובר בשותפות שבה כל הצדדים מרוויחים, כבר מהתחלה. אנו מצפים לבחון אפשרויות חדשות בעזרת Unity , על מנת להביא את הטכנולוגיות שלנו אל שוק הרכב”.

שיתוף הפעולה בין שתי החברות בתחום הסימולציה המתקדמת צפוי לתרום משמעותית לתעשיית הרכב, הנעה אל עידן המכוניות ללא נהג. מפתחים של כלי רכב אוטונומיים המריצים סימולטור LGSVL על גבי סימולטור Unity , יוכלו להאיץ משמעותית את תהליכי האימון וההכשרה של המערכות שלהם – באמצעות הפעלה בו-זמנית של תרחישים  שונים. החידושים העדכניים של Unity  מאפשרים לסימולטור LGSVL לבנות שכפולים דיגיטליים של סביבות קיימות בעולם האמיתי, ומודלים של חיישנים מדויקים – על מנת להדריך ולאמן כלי רכב אוטונומיים במסגרת תרחישי פעולה שונים.

אימון ואימות מערכות בכלי רכב אוטונומיים מציג דוגמא מצוינת לאופן שבו יכולה סביבה וירטואלית לצמצם דרמטית את הסיכונים הן למכונית והן למי שסובבים אותה: התהליך הזה מאפשר לעסקים להעמיד מערכות בפני מבחני לחץ חמורים במיוחד, לפני שהן משולבות בכלי רכב העולים לכביש. סימולטור LGSVL משלב טכנולוגיות שפותחו ב- LG יחד עם המערכת מוכוונת הנתונים של Unity, ומערכת בנייה והזרמה של תמונה באיכות גבוהה – על מנת לאפשר בדיקות ואימון של כלי רכב אוטונומיים בטוחים יותר.

סימולטור LGSVL על גבי מערכת הסימולציה של Unity יוצג בסוף השבוע (26.9) באירוע Unite 2019 שייערך בקופנהגן.

תגובות סגורות