חדשות היום

לא רק בגוש דן: דבליפ תכשיר אנשי הייטק מהפריפריה ללא תשלום

המחסור החמור באנשי DevOps מוביל חברות הייטק רבות לחפש פתרונות יצירתיים לגיוס והכשרת עובדים בזמן קצר. חברת התוכנה דבליפ (develeap) תפתח בנובמבר הקרוב בתל אביב את הבוטקאמפ הרביעי להכשרת מומחי DevOps. בתוכנית, המתקיימת ללא תשלום, הכשרה מלאה ומעשית של 600 שעות אקדמיות שילמדו מיטב המומחים בתעשייה בתוך כ-10 שבועות.

הקבלה לתוכנית ההכשרה, שתיפתח ב-17 בנובמבר בתל אביב, מותנית במבחן התאמה ובריאיון אישי, ומהמועמדים נדרש ידע בסיסי בפיתוח קוד. ההרשמה למיונים החלה ומתבצעת באמצעות אתר דבליפ באינטרנט. החברה הכריזה כי המיונים פתוחים לכולם וכחלק מהאג’נדה החברתית של צמצום פערים בחברה, דבליפ שמה דגש על איתור מועמדים המתגוררים בפריפריה, ומציינת כי הקבלה להכשרה תלויה בכישורים וביכולת הלמידה העצמאית של המועמדים בלבד. כמו כן, על פי תפיסת Local Grown Hi-Tech שמקדמת החברה וכחלק מן השאיפה לשלב בחברה עובדים מן הפריפריה ולהעסיקם בקרבת מקום מגוריהם, הודיעה דבליפ כי במהלך 2020 תפתח הכשרה במרכז הצעירים באשדוד.

בין הנושאים שיילמדו בתוכנית  : Scripting & VCS, Scripting & System Coordination Software Lifecycle Management, Continuous Integration ועוד.

את ההכשרה יעבירו עמרי ספקטור, מומחה ארכיטקטורת תוכנה ואחד מהמובילים בתחומו; וסער כהן, מנהל מערך ההדרכה. מסיימי התוכנית בהצלחה יוכלו להשתלב בדבליפ ולהתחיל לעבוד מיד בתחום. מבוגרי המחזור הקודם השתלבו כשני שלישים בחברה.

על פי סקר חברת ההשמה See.V שפורסם בחודש יולי האחרון, השכר הממוצע של מומחי DevOps גדל בשנה האחרונה ב-4%. מדובר באחד התחומים הצומחים ביותר, הן ברמת השכר והן ברמת הביקוש.

דורי כפרי, המנכ”ל והבעלים של דבליפ: “דבליפ מאמינה במסגרת לימוד ללא תשלום, וזאת כדי ששכר הלימוד לא יהיה מכשול שימנע מאנשים בעלי יכולת להיכנס לתחום, המשווע לאנשים מצוינים. אנחנו מזמינים את כל מי שרוצה להשתלב בהייטק, גם אם הוא או היא לא גרים בערים הגדולות בישראל, להצטרף לקטר הצמיחה המוביל בעולם. תוכנית ההכשרה, שאין שני לה בשוק, מאפשרת למסיימי התוכנית בהצלחה להשתלב בדבליפ, אחת מחברות ה-DevOps המובילות בישראל”.


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות