חדשות היום

מודיעה על השלמת מימון של 1.5 מיליארד דולר מקבוצת סופטבנק; השינויים במועצת המנהלים נכנסו לתוקף

ניו יורק וטוקיו, 30 באוקטובר 2019, (BUSINESS WIRE): The We Company (“WeWork” או “החברה”) ו­‑SoftBank Group Corp. (“סופטבנק”) הודיעו היום ש-WeWork קיבלה מימון של 1.5 מיליארד דולר, שהיה האצה של התחייבות התשלום הקיימת, שאושרה על ידי בעלי המניות של WeWork במחיר של $11.60 למניה. בקשר למימון של 1.5 מיליארד דולר מסופטבנק, כמה שינויים במימשל נכנסו לתוקף היום, כולל שינוי מבני של מועצת המנהלים של WeWork.

כפי שכבר נמסר, התשלום של 1.5 מיליארד דולר והשינויים במימשל הם חלק מהסכם עם WeWork שאושר עכשיו על ידי בעלי המניות של WeWork, ולפיו סופטבנק תספק מימון משמעותי לחברה. חבילת המימון כוללת מימון באמצעות חוב חדש של 5 מיליארד דולר.

“המימון של 1.5 מיליארד דולר ש-WeWork קיבלה היום מסופטבנק ממצב את החברה לעתיד ומדגיש את האמון הרב של סופטבנק בחברה”, אמר מרסלו קלאורה, יו”ר פעיל של מועצת המנהלים של WeWork. “WeWork מובילה את החדשנות בענף של טריליוני דולרים, וחבילת המימון הזאת מאפשרת לחברה להאיץ את המסלול לרווחיות ויצירת תזרים מזומנים חופשי. ברצוני להודות להנהלה, לכל הצוות של WeWork, החברים שלנו, בעלי הנכסים והקהילות ברחבי העולם על התמיכה והמסירות המתמשכות שלהם”.

קלאורה הוסיף: “ההשקעה מתוך שכנוע עמוק של סופטבנק מגיעה עם תמיכה אופרטיבית וגם מימשל משופר. אחרי הרחבת המקומות במועצת המנהלים שלנו אנחנו צופים שנמנה שני דירקטורים נוספים בעתיד הקרוב”.

בכפוף להסכם שנמסר עליו בעבר עם WeWork וההשלמה של ההתחייבות המואצת לתשלום 1.5 מיליארד דולר, כמה שינויים במימשל נכנסים לתוקף מיידי. מועצת המנהלים של WeWork עברה שינוי מבני והיא כוללת 10 חברים, שבתחילה הם:

  • חמישה דירקטורים שימנו סופטבנק או SoftBank Vision Fund, והם רון פישר, מרסלו קלאורה, סטיבן לנגמן ושניים אחרים ששמם יימסר במועד מאוחר יותר;
  • שני דירקטורים שימנו Benchmark Capital ו-Hony Capital, והם ברוס דנליבי וג’ון ז’או, בהתאמה.
  • שני דירקטורים שלא קשורים ל-WeWork, והם ג’ף סיין ומארק שוורץ.
  • ודירקטור אחד מהוועדה המיוחדת של מועצת המנהלים, ליו פרנקפורט.

שינויים אחרים במימשל שנכנסים לתוקף היום:

  • מרסלו קלאורה מונה היום ליו”ר פעיל של מועצת המנהלים.
  • אדם נוימן הפך למשקיף במועצת המנהלים, ומועצת המנהלים קיבלה את השליטה על כוח ההצבעה של המניות שלו.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות