חדשות היום

פלסן מציגה לישראל את הפלטפורמה הפתוחה של StreetDrone לרכבים אוטונומיים

פתרונות התוכנה והחומרה של חברת StreetDrone זמינים כעת בישראל הודות לשותפות בלעדית עם חברת פלסן. פלסן תספק את התמיכה וההפצה המקומית בישראל לכלי הרכב האוטונומיים ולמערכת הניסויית של StreetDrone שתוצע ותשווק למרכזי הניידות בישראל, לערים, לאוניברסיטאות ולמתקני בדיקות הרכבים האוטונומיים בארץ.

לאחר שבנתה את “רובוט הנהיגה” שלה, מחזיקה כעת StreetDrone במערכת הנהיגה האלקטרונית הפתוחה והממוקדת-אוטונומית הבטוחה ביותר בעולם. בשונה מרוב הרכבים האוטונומיים המופעלים על ידי פריצה למערכות נהיגה שלא נועדו לאפשר נהיגה עצמית, הפתרונות של StreetDrone מספקים אמצעים מקיפים לבדיקה, ניתוח ופריסה של טכנולוגיית נהיגה עצמית בכבישים ציבוריים.

חברת StreetDrone מציגה מגוון ייחודי של רכבים ומערכות תוכנה עם קוד פתוח המספקות מסלול מהיר להפעלת מערכי רכב אוטונומיים עבור מגוון לקוחות – חברות סטארט-אפ, מעבדות חדשנות ומוסדות אקדמיים או מחקריים. במהלך השנים האחרונות, שולבו בהצלחה מערכות לנהיגה עצמית של StreetDrone ברכבי Twizy, ZOE ו- Nissan e-NV200, דבר שאיפשר ללקוחותיה של StreetDrone פריסה מיידית ורחבה של טכנולוגיות לנהיגה עצמית.

הודות לנוכחות של פלסן בישראל וליכולותיה, יכולה כעת StreetDrone להציע את פתרונותיה המגוונים לאקוסיסטם של תעשיית ה- Smart Mobilityהצומחת של ישראל, באמצעות פריסה של ציי רכבים אוטונומיים המורכבים כולם מרכבי StreetDrone, או באמצעות הטמעת מערכת הקוד הפתוח לנהיגה העצמית שלה. גישה מודולורית וגמישה זו שירתה את הצרכים המגוונים של חברות וארגונים רבים הפועלים בתחום הרכבים האוטונומיים.

הודות לתמיכה המקומית של פלסן וליכולות המתקדמות שלה בעיצוב ובהנדסת רכבים, במידול והדמיה ובחומרים מְרֻכָּבִים, לצד התמיכה הלוגיסטית המקומית שהיא מספקת, יכולים כעת הלקוחות בישראל להתמקד באתגרים הנמצאים בפעילות הליבה של צוותי המומחים שלהם ולהשאיר את היתר לטיפולו המסור והמקצועי של צוות Plasan- StreetDrone.

דני זיו, מנכ”ל פלסן: “אנחנו שמחים מאוד להציג לשוק הישראלי את המערכות האוטונומיות היוצאות מן הכלל של StreetDrone. הדבר מרחיב את ההיצע של פלסן למגזר חדש ומתפתח שיגדיר את הדור הבא של הרכבים, ושמחים להיות חלק מההובלה הישראלית בתחום הזה”.

מייסד StreetDrone, מארק פרסטון, הוסיף כי “כיצרנית הפלטפורמות המובילה בישראל, פלסן היא שותפה טבעית עבורנו באזור הזה. היא מאפשרת לנו להציע תמיכה קרובה ומדויקת למספר גדול של חברות וארגונים,  המשתייכים לאקוסיסטם החדשני הזה ויכולים להפיק תועלת רבה מהמוצרים ש- StreetDrone פיתחה במיוחד לצורך האצת המחקר והפיתוח ברכבים אוטונומיים ובמערכות הקשורות אליהם”.


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות