DYNABOOK משיקה את ה-Tecra A40-E – לפטופ עסקי, ׳קשוח׳, מאובטח ומקושר

Dynabook Europe (לשעבר טושיבה) הכריזה על התוספת האחרונה בקו המחשבים הניידים בסידרת Tecra: ה- A40-E – מחשב עסקי מאובטח שתוכנן לענות על כל צרכיו של העובד בדרכים.

ה- A40-E הוא מחשב קל משקל (1.47 ק״ג) וסוללה שמספיקה ל-13.5 שעות עבודה מאומצת.  תכונת Quick Charge מאפשרת תוך חצי שעת טעינה לקבל 4 שעות עבודה מלאות. המחשב מציע מסך Full HD בגודל ״14, עם אפקט Anti-glare, להפחתת אימוץ עיני המשתמשים והשפעות תאורה חיצונית. ה- A40-E אף תוכנן לעמידות בתנאי שטח קשים – כמתבקש ממחשב שמבלה את מיטב ימיו בתנאי חוץ לא קלים. הוא בנוי על מרכב מגנזיום בתצורת כוורת, הקל בכ-40 אחוז מהפלסטיק והעמיד במיוחד. המחשב הארגונומי, אף עבר מגוון מבדקים בתקן צבאי לבדיקת עמידותו בנפילות, טמפרטורות, לחות ואבק.

״ה- A40-E פותח מתוך ראייה של העובד המודרני, זה שמבלה חלק גדול מזמנו מחוץ למשרד בתנאי ׳שטח׳״, אמר דמיאן ז’אום, נשיא  GmbHDynabook Europe. ״ההשקה מדגימה היטב את המחוייבות שלנו לחדשנות בתחום הצפוף באירופה של מחשבים ניידים לעסקים ומרחיב את טווח המחשבים שאנו יכולים להציע כיום למשתמשי הקצה – תחת המיתוג מחדש שלנו״.

הגנה מפרצות אבטחה

ה- A40-E פותח עם מגוון תכונות מובנות לשמירה על המידע בדרכים ולמתן שקט נפשי למשתמש וידיעה שהוא מוגן בפני פרצות אבטחה. ה-BIOS של המחשב החדש תוכנן ויוצר על ידי החברה עצמה, למקסום האבטחה ובנוסף משולב במחשב Trusted Platform Module – TPM, שמאחסן בבטחה את המידע. זיהוי גישה דו-שלבי מגן מפני התחברויות לא מורשות, במידה והמחשב אבד או נגנב וקורא טביעת אצבע כלולל אף הוא כסטנדרט, עם אופציה לקורא כרטיסי חכם וזיהוי פנים.

קישוריות  נוחה עם ביצועים מרשימים

תודות למגוון יכולות קישוריות, ה- A40-E מתאים הן לעבודה מחוץ למשרד והן בתוכו. יציאת USB Type-C ובהתאם למפרט, יציאה אחת או שתיים של USB 3.1, זאת בנוסף ל-Gigabit LAN, יציאת HDMI וחריץ micro-SD. מעגן USB-C אופציונלי מספק אפשרויות קישוריות נוספות. המחשב מצוייד באנטנה Dual Band Wireless-AC 8265 Wi-Fi של אינטל להתחברות מהירה לאינטרנט. קישוריות LTE אופציונלית מבטיחה חיבור אינטרנט גם בדרכים. המחשב מצוייד במעבד אינטל דור 8 ובמגוון אפשרויות אחסון, כולל 3 אופציות לכונני SSD עד 1 טרה.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות