חדשות היום

NVIDIA חושפת את הסטרימר החדש: NVIDIA SHIELD TV בעלות של החל מ- 149$

ענקית המעבדים הגראפיים והבינה המלאכותית NVIDIA, מכריזה היום (ב’, 28.10) על הדור הבא של הסטרימרים: NVIDIA SHEILD TV ו-NVIDIA SHEILD TV PRO, עם מעבד חזק יותר, איכות 4K וביצועים גבוהים וחדשים שלא הכרנו. המחיר: 149 דולר עבור ל-Shield TV ו-199 דולר עבור לדגם הפרו.

שני דגמי ה- SHIELD החדשים מספקים חוויה ויזואליות וצליל יוצאי דופן. מעבד Tegra® X1 + החדש של NVIDIA (המגיע עם 256 ליבות גרפיות) מספק ביצועים של עד 25 אחוז יותר מקודמו, והוא משנה מקצה לקצה את חווית הצפייה באודיו ובוויז’ואל. בנוסף, בדגמים החדשים, שופרו יכולות החישוב והביצוע באופן דרמטי באמצעות שימוש בטכנולוגית – AI , המשדרגים את זרמי הוידאו HD לרזולוציית 4K.

התוספות החדשות של ה-SHIELD מציעות אפשרויות חדשות בתחומי הגיימינג ועולמות תוכן חדשים. לטלוויזיה של SHIELD יש עיצוב דק וחמקני. יש לו גם Gigabit Ethernet ו- Wi-Fi. הדגמים החדשים מותאמים במיוחד עבור משתמשים תובעניים ששוהים רבות מול המסך. הדגמים החדשים מבוססים על עיצוב אייקוני ומהודר בדומה לדור הקודם ומגיעים עם זיכרון ואחסון נוספים, בתוספת שתי יציאות USB להפעלת שרת מדיה של Plex ולחיבור כוננים קשיחים בעלי קיבולת גבוהה או התקני USB אחרים.

שתי הדגמים מגיעים עם שלט חדש המציע תאורה אחורית לכפתורים שנדלקים עם הזזת השלט, כפתור נטפליקס, מיקרופון לחיפוש קולי, חיישן אינפרה אדום, ומנגנון לאיתור של השלט מרחוק במקרים של אובדן השלט בבית.

ג’ף פישר, סגן נשיא בכיר למוצרי צריכה ב- NVIDIA, אמר: “הדגמים החדשים הללו מהווים קפיצה גדולה עבור SHIELD, אשר סיפק באופן עקבי חידושים פורצי דרך בסלון הבית, מאז שהוצג לפני כחמש שנים. ה- SHIELD מספק בידור ברמה הטובה ביותר ללא עוררין, נתמך על ידי Dolby Atmos ו- Dolby Visionועל ידי טכנולוגיות ה-AI פורצת הדרך שלנו כדי לשפר את הפעלת הזרמת הווידיאו.”


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות