חדשות היום

ŠKODA תייעל תהליכי ייצור ותחתוך עלויות ייצור בעזרת פתרון חיזוי האיכות של סיבו

תל אביב, ישראל – 31 אוקטובר 2019, SEEBO, חברה המפתחת פתרון יחודי מבוסס בינה מלאכותית ממוקדת תהליכי ייצור, הכריזה היום על שיתוף פעולה עם ŠKODA AUTO, יצרנית הרכב הצ’כית המובילה בעולם.

סקודה וסיבו משתפות פעולה בכדי לחזות ולמנוע הפסדים בקווי ייצור המנועים. פתרון חיזוי האיכות של סיבו יוטמע בקווי הייצור של סקודה על מנת ליעל תהליכים ולהפחית עלויות.

חיזוי האיכות של סיבו אוסף ומנתח מידע מקווי הייצור וממערכות בקרה אוטומטיות ומספק באופן רציף תבונות אשר ניתנות ליישום על ידי צוותי המפעל. האלגוריתם החכם של סיבו מאפשר לקבל החלטות אופטימליות בעולמות הייצור אשר משפיעות הלכה למעשה על התוצאות העסקיות. סיבו מאפשרת ייעול מיטבי בתהליכי הייצור זאת באמצעות שימוש מחקר עומק של שושרי בעיות הייצור וחיזוי מקדים של תקלות בטרם הן מתרחשות.

“השימוש בבינה מלאכותית בתעשיית הרכב מתרחב מעבר לרכבים אוטונומיים אל מפעלי הייצור, על מנת לשמר תהליך ייצור חכם יותר וממוקד נתונים” כך על פי ליאור עקביא, מייסד ומנכ”ל סיבו. “שיתוף הפעולה הזה משקף את המחויבות של סקודה להשאר חדשנית ומובילה בייצור טכנולוגי מתקדם, ואנו גאים לקחת חלק באסטרטגיית הייצור החכמה שלהם”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות