חדשות היום

Coralogix גייסה 10 מיליון דולר בהובלת Aleph

החברה הכריזה על כניסתה לשוק הסייבר עם השקת פתרונות

לניתוח אירועי אבטחה SIEM וזיהוי אוטומטי של איומים IDS

חברת הדאטה אנליטיקס קורלוג’יקס (Coralogix), ספקית הפתרון המוביל לניתוח קבצי Log באמצעות למידת מכונה, הודיעה על סבב גיוס A בהיקף של 10 מיליון דולר. בסה”כ גייסה החברה עד היום כ- 16 מיליון דולר. קרן Aleph הובילה את הסבב בהשתתפות הקרנות הקיימות Janvest capital partners, 2B-angles, StageOne ventures.

הגיוס הנוכחי ישמש בין היתר להשקעה בתחומי המכירות והשיווק, ולהאצת פיתוחים חדשים עליהם עובדת החברה בשנה האחרונה בעולמות האבטחה והניטור.

קורלוג’יקס, שנוסדה בשנת 2015, משתמשת באלגוריתמים מתקדמים לניהול וניתוח של נתוני Log באופן אוטומאטי. באמצעות קורלוג’יקס, חברות מצמצמות באופן מיידי מאות מיליוני רשומות לשגיאות חשודות, רצפי מידע שבורים, ומזהה טרנדים ביחס לשינויי גרסה.

כמו כן, קורלוג’יקס מודיעה כי היא נכנסת רשמית לשוק הסייבר עם השקת פתרון משולב של ניהול אירועים (SIEM) ומערכת איתור איומי אבטחה (IDS) שתוכננה במיוחד עבור צוותי DevOps. הפתרון החדש ממנף את יכולות המוצר בתחום למידת המכונה, ומעניק ללקוחות מבט רב ממדי על המידע משלב האפליקציה, דרך התשתית, ועד לאבטחת סביבת הענן. הפתרון המשולב מאפשר לצוותי DevOps לחבר בקלות מקורות מידע רבים לצרכי Audit & Compliance וממנף את שירות האבטחה החדש של החברה לגילוי חריגות אבטחה בתוך תעבורת הרשת על מנת לאתר ולמגר כל איום פוטנציאלי.

“מה שהכי הרשים אותנו בקורלוג’יקס הייתה ההערצה שהם קיבלו מקהילת המפתחים”, אמר אהרון רוזנסון, שותף ב- Aleph, “מהנדסים אוהבים את המוצר ומפיצים אותו מפה לאוזן, מה שהביא לתנופת מכירות מדהימה. אנו גאים לתמוך בחברה במימוש החזון שלה. מדובר בחברה צעירה ללא ארגון מכירות, ועם זאת היא משרתת כבר כמה ארגוני ענק (Fortune 500) ואלפי חברות מובילות, בהן Postman, Monday, Fiverr, KFC, Caesars Palace ועוד. אנו מצפים להמשיך לתמוך בהמשך הצמיחה של החברה”.

אריאל אסרף

אריאל אסרף, מנכ”ל ומייסד משותף בקורלוג’יקס, אמר כי “בשנים האחרונות חברות הפכו להיות תלויות בענן כדי לנהל כל היבט בעסק שלהן, ובכל זאת אבחון תקלות וניטור ממשיך להיות אתגר גדול. “לפני כשנתיים וחצי, אני וה-CTO שלנו יוני פרין החלטנו לבנות מחדש את המוצר כדי לעזור לחברות לנהל את המורכבות הגוברת בעולם ה-CI/CD. שנתיים לאחר מכן, עם למעלה מאלף לקוחות, הרגשנו שהגיע הזמן המתאים לקחת את החברה לשלב הבא. ההון החדש יעזור לנו במימוש החזון שלנו, הפיכת החיפוש בקבצי log עצמם למיותר”.

טל סלובודקין, שותף בקרן StageOne, ציין כי “קורלוג’יקס הפגינה צמיחה מרשימה מאוד בשנתיים האחרונות לצד שביעות רצון מאוד גבוהה מצד הלקוחות. אנו גאים להמשיך את התמיכה שלנו בחברה ובחזון שלה לייתר את הצורך בניתוח מידע ידני”.בתוך כך, הודיעה קורלוג’יקס על מינוי שני דירקטורים ששירתו בעבר בשתי החברות הגדולות ביותר בשוק ניתוח הלוגים, על מנת לסייע לה בבניית העסק הגלובלי. מאט הנדלר, לשעבר סמנכ”ל מכירות ב-Sumo-Logic, וגיא בלוך, לשעבר סמנכ”ל EMEA ב-Splunk.

צוות קורלוג’יקס


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות