SKF השוודית, מקימה מרכז מצויינות לבינה מלאכותית תעשייתית בחיפה

המרכז יגייס במהלך השנתיים הקרובות כמה עשרות מהנדסים ומומחים בתחום הבינה המלאכותית. המרכז צפוי למנות כ-150 איש בישראל

SKF השוודית, יצרנית המסבים הגדולה בעולם, אשר רכשה את חברת הסטארט-אפ Presenso בחודש אוקטובר האחרון, מקימה בישראל מרכז מצויינות לבינה מלאכותית תעשייתית. המרכז ימוקם בחיפה ויצורפו אליו עשרות מהנדסים ומומחים בתחום הבינה המלאכותית במהלך השנתיים הקרובות.

ההשקעה במרכז תתמקד בפיתוחים מבוססי בינה מלאכותית עבור יישומים תעשייתיים, במטרה לנהל את המחקר והפיתוח של SKF בתחומי הבינה המלאכותית, למידה עמוקה ומדעי ביג דאטה, כל זאת מישראל.

SKF, אשר לה למעלה מ-40 לקוחות ממגזרים תעשייתיים, תיישם את המיומנות והטכנולוגיה בכדי לשפר את הביצועים של מכונות יקרות ערך במגזרים תעשייתיים אלה ברחבי העולם.

מרכז המצוינות ינוהל על-ידי דדי לביד, שהצטרף ל-SKF במסגרת רכישת Presenso (שם כיהן כ-CTO ). המרכז יציע לעובדים תרבות של חברת סטארט-אפ, עם מרחב הזדמנויות המאפיין את העבודה עם יצרנית המסבים המובילה בעולם.

למרכז המצויינות של  SKF יש מגוון של פטנטים רשומים, אשר מייצגים חידושים מתקדמים בתחום “למידת מכונה אוטומטית” (AutoML -Automated Machine Learning) לצד מיכון תהליכי למידה חישובית המאיץ את קצב השילוב ופריסת פתרון הבינה מלאכותית. פתרונותיה של החברה מאפשרים למפעלים לחבר כמויות רבות של מכונות וסנסורים לשירותי האנליטיקה התעשייתית בפשטות ובזמן קצר. בנוסף, החברה גם מפתחת פתרונות בתחומי הלמידה העמוקה (Deep learning ) ולמידה מבוססת חיזוקים (Reinforcement Learning ).

דדי לביד, דירקטור לבינה מלאכותית ומנהל מרכז המצוינות, אומר: “המהנדסים החדשים שיצורפו למרכז יעשירו אותנו לצרכי פיתוח, מחקר וטכנולוגיה. יחד ניצור ארגון הנדסי אשר יחבור ליצירת פתרונות אנליטיים תעשייתיים שיסייעו לשנות את האופן בו התעשייה רואה את אמינות המכונה. ההזדמנויות בתחום הבינה המלאכותית הן כמעט אינסופיות ואני מצפה לעבוד עם הצוות על מנת להתמודד עם אתגרי הלקוחות בדרכים חדשות”.

איתן וסלי, אחראי על הצעות עסקיות בתחום הבינה המלאכותית במרכז הישראלי, אומר: “אנו נרגשים להיות חלק ממשפחת SKF ולשלב את היצע ביצועי הציוד הסיבובי שלה עם פתרון האנליטיקה התעשייתית של Presenso, שנרכשה. אנו מאמינים כי השילוב בין בקרה מסורתית עם בינה מלאכותית יאפשר ללקוחות התעשייתיים להשיג ביצועים רבים וטובים יותר מהמכונות שלהם”.


בתמונה: הצוות של מרכז הבינה המלאכותית – חברת SKF

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות