האתגר: Mobility for All טויוטה מודיעה על תחרות סטרטאפים בתחום התחבורה והניידות למציאת הפתרונות החדשניים ביותר לשיפור ניידות לכל

התחרות תתקיים כחלק מאירועי 4YFN והזוכים יציגו במתחם טויוטה בתערוכת המובייל בברצלונה ויקבלו הזדמנות להצטרף במסלול מהיר לתוכנית ההאצה של החברה

חברת טויוטה מחפשת אחר הפתרונות החדשניים ביותר בתחומי ה”ניידות לכל”, ומודיעה על TOYOTA STARTUP AWARDSתחרות פרסי טויוטה לסטארטאפים, במסגרתה יציגו 8 חברות סטארט-אפ את פתרונות הניידות החדשניים אותם פיתחו.

התחרות תתקיים כחלק מאירועי 4YFN, תחרות הסטרטאפים של כנס המובייל בברצלונה, שייערכו בין ה-24 וה-26 בפברואר 2020. המקום הראשון יזכה להצטרף במסלול מהיר לתוכנית ההאצה של טויוטה, המנוהלת על-ידיISD Accelerator . תחרות זו מתווספת למגוון פעילויות אותן מקדמת טויוטה במטרה להנגיש אמצעי תחבורה לכל אוכלוסייה, תוך התגברות על כל מגבלה וקושי. זהו צעד נוסף בקריאתה של טויוטה ליזמים מכל העולם להתחבר ליוזמה המרכזית אותה היא מקדמת – “Start your Impossible“, מתוך אמונה שהכל אפשרי כאשר בני אדם יכולים לנוע ממקום למקום.

טויוטה מוטור אירופה (TME) ובית הספר לעסקים ISDIהקימו את Toyota Startup Award, תחרות נושאת פרסים הפונה לחברות המפתחות פתרונות תחבורה מכילים עבור בני אדם עם פגיעות גופניות. שמונה סטרטאפים שפיתחו פתרונות תחבורה המאפשרים לאנשים בעלי מוגבלויות לנוע ביתר חופשיות ומקלים על חיי היומיום שלהם, יוזמנו להשתתף באירוע 4YFN בברצלונה. במסגרת האירוע יציגו החברות במתחם טויוטה את המוצרים או השירותים אותם פיתחו, וישתתפו בתחרות בה יציגו את פתרון התחבורה שלהם בפני פאנל מומחים שייבחרו על-ידי טויוטה אירופה, הכולל מומחים של טויוטה ושל המאיץ הטכנולוגי שלISDI . טויוטה תכריז על הזוכים ב-25 בפברואר 2020.

הקריטריונים העיקריים להשתתפות בתחרות מתמקדים בשלושה תחומים:

  1. “ניידות מכילה מבחינה חברתית” – פתרונות ניידות שנוצרו בכדי למלא צרכי ניידות שטרם נמצא להם מענה בקרב אנשים עם מגבלה גופנית, קשישים ואנשים המתגוררים באזורים מרוחקים ממרכזי הערים
  2. נגישות” – חדשנות המרחיבה נגישות לפתרונות ניידות, ובכך מאפשרות עתיד “נייד לכל”;
  3. “ניידות המשנה את כללי המשחק” – פיתוח של מוצרים, שירותים, כלים, טכנולוגיות חדשות ומודלים עסקיים המשנים את כללי המשחק ויכולים לתרום לעתיד של “ניידות לכל”.

הסטרטאפים המעוניינים להשתתף בתחרות יוכלו להציע מועמדותם עד 26 בינואר. המשתתפים שייבחרו יזכו בשטח תצוגה חינם במתחם התצוגה של טויוטה בשלושת ימי האירוע, בו יוכלו להציג את הפתרון החדשני שלהם; פרק זמן בלעדי על הבמה של טויוטה, חשיפה למבקרים באירוע, ביניהם משקיעים ומנהלים בכירים של טויוטה, גישה לצוות תערוכת המובייל בברצלונה (MWC) שתתקיים בברצלונה ב-27 בפברואר 2020 וכן הזדמנות להצטרף במסלול מהיר לתוכנית ההאצה של טויוטה, שתספק בין היתר הדרכה, מנטורינג, קשרים למשקיעים פרטיים ופוטנציאל לשיתוף פעולה עתידי עם טויוטה.

הרוח העומדת מאחורי טויוטה היא לספק פתרונות ניידות וחופש תנועה לכל. בשל כך יצאה טויוטה ביוזמת “Start Your Impossible” הגלובלית, הטומנת בחובה את המסר כי כאשר בני אדם חופשיים לנוע ממקום למקום ניתן להשיג הכל. טויוטה מאמינה ש”ניידות” מתבטאת מעבר לעולם המכוניות, ומשמעותה להתגבר על מגבלות שמונעות זאת. חזונה של טויוטה הוא להציע פתרונות ניידות משולבים לכל דורש, לרבות אנשים עם מגבלות גופניות, ובכך להבטיח את קיומה של חברה מכילה המאפשרת לאנשים לאתגר את הפוטנציאל הטמון בהם.

חברות סטרטאפ מוזמנות להגיש מועמדות לתחרות בכתובתhttp://toyotastartupawards.com

https://accelerator.isdi.education/toyotastartupawards/

טויוטה שותפת הניידות של המשחקים האולימפיים והפראלימפיים

טויוטה העולמית היא נותנת חסות ראשית למשחקים האולימפיים והפראלימפיים שיתקיימו ב- 2020 וב- 2024 והיא “שותף הניידות” הראשון של המשחקים. מתוך חזון ה“מוביליות לכל” והמעבר של טויוטה מהיותה יצרן רכב לחברה המפתחת והמייצרת פתרונות ניידות לכל. טויוטה מפתחת ומייצרת חידושים מהפכניים במטרה להסיר מגבלות ולאפשר ניידות לכל אחד ואחת.
במשחקים האולימפיים שייערכו ביפן בקיץ הקרוב תשים טויוטה דגש רב על פתרונות ניידות חדשניים שהם מעבר לשימושים המסורתיים של כלי רכב ושימוש בטכנולוגיות הנעה חלופיות ונקיות וטכנולוגיות מימן לשמירה על הסביבה. בנוסף, באמצעות הרובוטים שלה, טויוטה תתמוך במארגני המשחקים במגוון משימות ותספק חוויות ייחודיות שיהפכו את טוקיו 2020 לאירוע חדשני ומיוחד במינו.
בישראל, יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, תומכת בספורטאים הפראלימפיים בישראל מתוך כבוד רב והערכה לפעילותם ועל בסיס הערכים הרבים שחולקת טויוטה עם הספורטאים: שיפור מתמיד, הישגיות, שאיפה למצוינות והרצון להתגבר על כל מכשול ולהסתכל קדימה – לאתגר הבא.

פרטים נוספים:

https://newsroom.toyota.eu/toyota-motor-europe-launches-the-toyota-startup-awards-to-find-most-innovative-solutions-to-improve-mobility-for-all/


קרדיט תמונת כותרת: טויוטה

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות