חדשות היום

3DEXPERIENCE Lab של דאסו סיסטמס מתרחבת ומטפחת רשת גלובלית לפיתוח פרויקטים המשפיעים באופן חיובי על החברה

  • חמישה עשר פרויקטים וחברות סטארט-אפ חדשניים חדשים מבלגיה, סין, צרפת, הודו, דרום אפריקה וארה”ב מצטרפים לתוכנית ההאצה של ה-3DEXPERIENCE Lab.
  • חברות חממה וסדנאות הרכבה דיגיטליות (fab labs) הכוללות את Centech בקנדה ו-OuiCrea בסין, יעצימו פרויקטים בשלביהם הראשוניים מתחילת דרכם.
  • מאז 2015, ה-3DEXPERIENCE Lab בחנה כמעט 500 פרויקטים והגדילה את רשת היועצים שלה ל -1,200.

דאסו סיסטמס הודיעה על ציוני דרך חדשים בתכנית ההאצה שלה ה-3DEXPERIENCE Lab. טווח הפעילות של ה-3DEXPERIENCE Lab הורחב על ידי הכללת חברות סטארט-אפ, שותפי חממה וסדנאות הרכבה דיגיטליות במערכת האקולוגית הגלובלית של דאסו סיסטמס, על מנת לקדם את המשימה שלה לטפח חידושים משבשים שמשפיעים לטובה על החברה. ההודעה נמסרה באירוע ה-3DEXPERIENCE Lab Rendez-vous שהתקיים במרכז האמנות הדיגיטלית Atelier des Lumières בפריז.

15 חברות סטארט-אפ חדשות מבלגיה, סין, צרפת, הודו, דרום אפריקה וארה”ב הצטרפו לתוכנית ההאצה של ה-3DEXPERIENCE Lab, דרכה יש להן גישה לפלטפורמת ה-3DEXPERIENCE והן נהנות מייעוץ וידע מידי מומחים, כדי לפתח באופן דיגיטלי פרויקטים טרנספורמטיביים התורמים לאחת או יותר ממטרות הפיתוח בנות-קיימא של האו”ם (United Nations’ Sustainable Development Goals) המכוונות להשפיע באופן חיובי על החברה. חברות הסטארט-אפ כוללות את: AgreenCulture (רובוטיקה חקלאית חכמה), DAMAE Medical (מכשיר לגילוי סרטן העור), FEops (הדמיות מותאמות-אישית למטופלים להתערבויות בלב), Gyrolift (פתרון ניידות חדש), Inali (תותבת יד במחיר סביר), PKvitality (פתרון לחולי סוכרת משוזר בביגוד), ו-SparkCharge (יחידת טעינה חשמלית ניידת ומהירה במיוחד). פרויקטים מבוססי קהילה כוללים Magic Wheelchair (ארגון ללא מטרות רווח שבונה תחפושות נרטיביות לילדים בכיסאות גלגלים) ו-Open R2 (לעצב ולתכנן את הרובוט המפורסם R2‑D2).

חברות הסטארט-אפ מהוות את התוספות האחרונות לתוכנית ההאצה שבחנה למעלה מ-500 רעיונות, שרבים מהם התקדמו משמעותית בהתפתחותם: Biomodex, שמייצרת כעת איברים מותאמים-אישית בהדפסת תלת-מימד לצורך הדמיית ניתוחים, פתחה משרד בבוסטון, וגייסה את סבב הגיוס השני שלה; EEL Energy צלחה בדיקה של הממברנה שלה במכון צרפתי; Syos מכרה עד היום יותר מ-11,000 כלי נגינה מותאמים; ו-XSun הציגו את המזל”ט הסולארי ארוך הטווח שלה בביתן משלה ב-Paris Air Show.

מאז הקמת ה-3DEXPERIENCE Lab בצרפת בשנת 2015, דאסו סיסטמס הרחיבה אותה לארצות הברית והודו, וכעת היא כוללת יותר מ-25 שותפי חממה, מאיצים, חינוכיים, יזמים, טכנולוגיים וסדנאות הרכבה דיגיטליות ברחבי העולם. כמאיץ שיתופי פתוח, היא גם התחברה לחברות רב- לאומיות בכדי להאיץ יחד פרויקטים מבטיחים בענפים ספציפיים. קהילת יועציה, בת 1,200 יועצים, ההולכת וגודלת, מספקת מומחיות בתחומים החל בתכנון וסימולציה וכלה ברגולציה ושיווק.

השותפים החדשים שהצטרפו בשנת 2019 כוללים חממות סטארט-אפMIT Enterprise Forum CEE בפולין, Greentown Labs בארצות הברית, Centech בקנדה, OuiCrea בסין, ו-Tshimologong בדרום אפריקה; בית הספר לעסקים HEC בצרפת; ו-Communautique Fablab בקנדה.

“ה-3DEXPERIENCE Lab היא דוגמה ליכולתם של אינטליגנציה קולקטיבית, חדשנות פתוחה ופלטפורמות ענן דיגיטליות לאפשר חידושים פורצי דרך לטובת הכלל העולים בקנה אחד עם מטרות הפיתוח בנות-קיימא של האו”ם,” אמר פרידריך ואצ’ר, ראש החדשנות, דאסו סיסטמס. “דאסו סיסטמס רוצה לתמוך בהרחבת יעדים אלה באמצעות פרויקטים חדשניים בשלבים הראשוניים שלהם, על מנת לקדם פיתוחים חדשניים בתחומים שונים החל משלב פיתוח המוצר ועד להשלמתו כדי להפוך את העולם לטוב יותר.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות