חדשות היום

טרמינל ה-ESA של גילת הציג לראשונה אי פעם קישוריות אינטרנט מהיר במטוס מסחרי

הישג מרשים זה מציב את גילת בעמדה מצוינת לקבלת הזדמנויות נרחבות בשוק ה-ESA

אבן הדרך בתעשייה הושגה באמצעות קישור טרמינל ה-ESA של גילת המותקן על גבי מטוס הניסוי המסחרי של Honeywell לשימוש בקיבולת תדרי Ka על גבי לוויין ה-T19V של Telesat

 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, מודיעה היום כי שירות האינטרנט המהיר במטוסים (IFC) שלה המתבסס על אנטנה אלקטרונית מתכווננת (ESA) הופעל לראשונה אי פעם במטוס מסחרי בטיסה, עובדה אשר תמצב את גילת בעמדה מצוינת לאפשרויות נרחבות בשוק ה-ESA הדינמי. אבן הדרך בתעשייה הושגה במטוס הניסוי בואינג 757 של Honeywell בו הופעל טרמינל ה-ESA של גילת על גבי לוויין ה- Telstar 19 VANTAGE של Telesat הפועל בתפוקה גבוהה (HTS) ובקיבולת תדרי Ka.

האנטנה עם התפוקה הגבוהה של גילת מציגה ביצועים יוצאי דופן ומספקת פתרון מקצה לקצה. אנטנת ה-ESA של גילת הינה אנטנה אחודה, בעלת כיוונון אלומה אלקטרוני מלא ולוח בקרה שטוח ביותר. העיצוב החדשני של גילת משלב בין יתרונות ה-ESA לבין יתרונות תחום תדרי ה-Ka, כפי שבא לידי ביטוי בניסוי זה. טרמינל ה-ESA יכול לשמש מערכות לווייני GEO או NGSO הפועלות בתחום תדרי Ka ובמודם המוטס של גילת שהינו המוביל בתעשייה.

” Honeywellרואה באנטנה האלקטרונית המתכווננת טכנולוגיית מפתח עתידית, וניסוי זה מהווה אבן דרך חשוב בהוכחת הפוטנציאל שלה”, אמר קווין קלקגני, סמנכ”ל טכנולוגיות ראשי בחטיבת האוויר שלHoneywell Connected Enterprise . “השקענו בטכנולוגיה זו מספר שנים, ובמקביל אנו תרים אחר שותפים בתעשייה בכדי ליצור עמנו חדשנות. אנו שמחים על שיתוף הפעולה המוצלח עם גילת בפיילוט זה, אשר מדגים מחדש את היותה של Honeywell מובילה בשוק הקישוריות לאינטרנט מהיר .”

” Telesatשמחה לחבור לגילת, שותפתנו מזה שנים רבות, להשגת אבן דרך נוספת, והפעם באמצעות אנטנת ה-ESA של גילת, הפועלת בתדרי Ka על גבי לוויין ה-Telstar 19 VANTAGE GEO HTS של Telesat”, אמר מישל פורסט, מנהל תחום ההנדסה בתוכנית ה-LEO של Telesat. “חדשנות ה-ESA של גילת מדגימה את היכולת בהנגשה ובשיפור התפוקה והביצועים של אלומות HTS בתדרי Ka באמצעות אנטנה קטנה, בהתאם לדרישות חברות התעופה”.

“ההצלחה בהדגמה של אינטרנט מהיר במטוסים באמצעות טרמינל ה-IFC ESA של גילת על גבי ה- jetliner, המטוס המסחרי של Honeywell, בפעולה בתדרי Ka על גבי לוויין ה-Telstar 19 VANTAGE HTS של Telesat, משקף את החדשנות וההתקדמות של גילת לטכנולוגיית IFC ESA מהדור הבא, וכן את היכולת שלנו להתמודד עם אתגרים טכנולוגיים משמעותיים”. אמר לירן וינר, מנהל תכנית Satcom On-the-Move בגילת. “הפתרון המרגש הזה מספק מענה לדרישות התקשורת של השוק האווירי, הן במטוסים מסחריים והן במטוסי סילון פרטיים אשר עד היום לא קיבלו מענה הולם לצרכיהם מהפתרונות הקיימים, ופותח בפני גילת הזדמנות אדירה באספקת קישוריות על גבי מערכי לווייניGEO ו-Non-GEO.”

 


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות