חדשות היום

XacTech העבירה את מערך ה-SAP של כתר פלסטיק לסביבת הענן Azure של מיקרוסופט

היקף הפרויקט מוערך בשני מיליון שקלים

XacTech, קבוצת ה-SAP של ONE, סיימה בהצלחה פרויקט להעברת מערך ה-SAP של כתר פלסטיק לסביבת ענן ציבורי בפלטפורמת Azure של מיקרוסופט. מערך ה-SAP של קבוצת כתר משרת את כל הארגון הגלובלי, אשר פרוס בעשרות סניפים ברחבי העולם. הפרויקט החל בספטמבר השנה והסתיים בהצלחה לפני שבועות אחדים. היקפו הכספי מוערך בשני מיליון שקלים.

קבוצת כתר היא חברה בינלאומית המייצרת ומספקת פתרונות ריהוט ואחסון לבית ולגן. מאז 2016 נמצאת הקבוצה בבעלות קרן ההשקעות BC partners, והיא מחזיקה 24 מפעלי ייצור ומרכזי הפצה ב-11 מדינות, ומעסיקה יותר מ-4,500 עובדים. מוצרי כתר נמכרים ביותר ממאה מדינות שברובן היא מפעילה גם משרדי מכירות, והיא מפיצה את מוצריה ב-25,000 רשתות שיווק ונקודות מכירה ברחבי העולם.

בהיותה חברה אשר מנהלת ייצור גלובלי ותמיכה בינלאומית רחבה, כתר מפעילה מערך מתקדם ביותר של לוגיסטיקה גמישה, המאפשר לה לספק ללקוחותיה שינוע מהיר מהמפעל לשוק, ויכולת תגובה מהירה בשירות הלקוחות.

עקב הצורך בהגברת הזמינות, שיפור רמת השירות והגמישות, וכן הרצון להפחתת העלות על הבעלות (TCO), פנתה חטיבת מערכות מידע של כתר בראשות המנמ”ר עדי נוב, לפתרון של מעבר לענן הציבורי. לביצוע הפרויקט נבחרה XacTech, קבוצת ה-SAP של ONE בראשות שני אנקוריון.

אייל דרוסקין, מנהל IT גלובלי, קבוצת כתר: “העברת מערכת ה-SAP הארגונית שלנו ל-Azure סייעה לנו להפחית את ה-TCO, העלתה את רמת השירות, והוסיפה לנו מידה רבה של גמישות חיונית לקראת פרויקטים עתידיים. יתרונות המעבר לענן הציבורי כוללים גם רמה גבוהה יותר של אבטחת מידע ויכולות גיבוי נתונים והתאוששות מאסון”.

נתי נחמיאס, משנה למנכ”ל XacTech: “מגמת המעבר לענן ציבורי של מערכות ליבה בקרב לקוחות אנטרפרייז תופסת תאוצה בארץ. היתרונות בענן הם גדולים ומגוונים, במיוחד כשמדובר על מערכות SAP מבוססות HANA שם העלויות לאורך חיי הפרויקט נמוכות יותר ברוב המקרים בהשוואה לרכישת חומרה ייעודית ל-HANA. כיום XacTech היא הגוף המוביל במיגרציות של SAP לענן הציבורי, ואנו צופים שבדומה לקבוצת כתר, עוד לקוחות רבים בארץ יבצעו את המעבר הזה בקרוב, כולל הארגונים הגדולים במשק”.

 


תמונה של נתי נחמיאס, משנה למנכ”ל XacTech, קבוצת ה-SAP של ONE (צילום: רגב ארט)

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות