קליבר משיקה פלסטיק ביוקומפטבילי שישנה את ייצור המכשור רפואי בהדפסת תלת מימד

החומר החדש, שעמיד בעומסי טמפרטורה של 90 מעלות מיועד לשימוש במדפסת הדגל של החברה – ה- ProJet MJP 2500 Plus. מאז ספטמבר 2019 הכריזה החברה על 10 חומרי הדפסה חדשים העונים על מגוון רחב של צרכי שוק

חברת קליבר השיקה בישראל את ה-VisiJet® M2S-HT90, מבית 3D Systems האמריקנית, הנחשבת לאחת ממייסדות תחום ההדפסה התעשייתית בתלת מימד. ה- VisiJet הוא חומר הדפסה פלסטי חדשני, המיועד להדפסות תלת מימד תעשייתיות, המתבצעות במדפסת הדגל של החברה – ה- ProJet MJP 2500 Plus. מאז ספטמבר 2019 הכריזה החברה על 10 חומרי הדפסה חדשים העונים על מגוון רחב של צרכי שוק.

ה- VisiJet שעמיד בעומסי טמפרטורה של 90 מעלות, ועומד בסטנדרטים המחמירים בתעשייה – USP Class VI 93, הוא חומר שקוף, חזק במיוחד המיועד למגוון תחומי תעשייה, דוגמת תחום הרכב, מוצרי צריכה ויישומים לתחום הבריאות והמכשור הרפואי. לדברי דורון צינר, מנהל שיווק ומכירות בחברת קליבר, נציגת 3D Systems, החומר אידיאלי לייצור אבות טיפוס פונקצינליים של חלקים המיועדים לעבודה בסביבות חמות. ״העובדה שמדובר גם בחומר שאינו מזיק לרקמות חיות (ביוקומפטבילי) הופך את ה- VisiJet לאופטימלי לייצור מכשור רפואי ובמיוחד מערכות רפואיות מורכבות עם מבנים מיוחדים המיועדים לזרימת נוזלים דרכם״.

3D Systems היא מובילה עולמית בפתרונות להדפסת תלת מימד. מוצרי החברה, חומרה, תוכנה וחומרים, מאפשרים יצירת מודלים ואבי טיפוס מדויקים והם נמצאים בשימוש של לקוחות רבים בעולם ובישראל בתחומי ההנדסה, עיצוב, אומנות, אדריכלות, רפואה, חינוך ואקדמיה, צבא ובטחון. ה- ProJet 2500 היא מדפסת מקצועית המדפיסה במהירות רבה וברזולוציה גבוהה תוך שימוש במגוון רחב של חומרים.

לדברי צינר, הפתרונות של 3D Systems שמיועדים לסביבת הייצור, מסייעם לחברות לתכנן וליצור מוצרים חדשים ומשופרים ולעתים גם יעילים יותר. ״כשמבינים את הצורך והיישום, קל להגיע לפתרון שתפור על צרכי הלקוח. השילוב של מומחיות במדע חומרים, הנדסת יישומים, טכנולוגיית הדפסת תלת מימד ותוכנה, מאפשרים לנו כנציגת 3D Systems לספק לשוק הישראלי היצרני פתרונות שתמיד ישמרו על המרווח בינם לבין המתחרים בשוק״.

 


תמונות המצורפות בקרדיט 3D Systems

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות