PTC משתפת פעולה עם Magic Leap להרחבת טכנולוגיית המציאות הרבודה שלה

(NASDAQ: PTC) PTC הודיעה היום על ברית אסטרטגית עם חברת Magic Leap שתאפשר ללקוחות ארגוניים ותעשייתיים לשלב את יכולות המציאות הרבודה (AR) של PTC עם ההתקן הלביש של Magic Leap .

Magic Leap היא חברת סטארט-אפ אמריקאית שפיתחה משקפי מציאות רבודה המיועדים למפתחי אפליקציות ויוצרי תוכן. השילוב של המשקפיים הללו יחד עם Vuforia- פלטפורמת המציאות הרבודה של PTC שמספקת ללקוחות מעולם התעשייה דרך יעילה ואפקטיבית להמחיש, להורות, להנחות ולשפר אינטראקציות עם עצמים פיזיים, תציע ללקוחות פתרון עשיר בערך שישמש אותם בתהליך הפיתוח.

זיו בלפר, סגן נשיא עולמי למחקר ופיתוח ומנכ”ל PTC ישראל מוסר: בעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית, ארגונים וחברות תעשייתיות פונים לטכנולוגיות חדשות שיסייעו להם להיערך לקראת שינוי הציפיות של הלקוחות, לחץ עלויות ומחסור בכוח העבודה. טכנולוגיות המציאות הרבודה מציעה לחברות דרך חדשנית ויעילה לחבר אנשים לתוכן דיגיטלי היכן ומתי שהם זקוקים לו, ובכך להגדיל את היעילות, לספק הדרכה בעלת השפעה רבה יותר, ולהשיג חיסכון בעלויות. שיתוף הפעולה החדש שלנו עם Magic Leap יאפשר לנו להציע יתרונות אלה ללקוחותינו.”

PTC ישראל הינה חברה של PTC העולמית הנסחרת בנאסד”ק. לחברה בארץ מרכזי פיתוח בחיפה, הרצליה ואיירפורט סיטי. החברה הוקמה בשנת 1991 ומונה כיום כ- 270 עובדים. החברה.

PTC מפתחת, מייצרת, משווקת, מוכרת ותומכת בפתרונות המסייעים לחברות לתכנן מוצרים, לנהל את פרטי המוצר ולשפר את תהליכי פיתוח המוצרים שלהם בתחומים הכוללים Internet of Things (“IoT”), תכנון וייצור בעזרת מחשב (“CAD”) , Augmented Reality ( ,(AR-Vuforia ניהול מחזור חיי מוצר (“PLM”) , מחזור המכירות של חברת PTC בשנת 2018 היה כ – 1.3 מיליארד דולר.

חברת PTC העולמית מוכרת את מוצריה ליותר מ- 28,000 ארגונים בכל רחבי העולם.


תמונת כותרת: זיו בלפר מנכ”ל PTC ישראל

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות