חדשות היום

SafeRide ו- NXP Semiconductors משיקות טכנולוגיה מתקדמת לניטור תקינות רכבים עם יכולת זיהוי אנומליות מבוססת בינה מלאכותית

SafeRide ו- NXP יציגו את הפתרון החדש, אשר ישולב במעבדי רשת לרכבים של NXP, בתערוכת CES בלאס וגאס ב- 7-11 בינואר

תל אביב, ישראל – 22 בדצמבר 2019 –  SafeRide Technologies, חברת אבטחת הסייבר הראשונה לרכבים המציעה מערכת מרובת שכבות לזיהוי אנומליות ופתרון לחסימת איומים וחברת NXP® Semiconductors, הודיעו היום על השקת vSentry™ Edge AI – פתרון תוכנה משובץ לבניית פרופיל התנהגותי וזיהוי אנומליות לרכבים מקושרים המשולב עם מעבדי רשת לרכבים של NXP.

מבוסס על טכנולוגיית ™vXRay של SafeRide ובשילוב עם מעבדי רשת לרכבים של NXP, פתרון  vSentry Edge AI מאפשר יכולות ניטור תקינות פעולת הרכב בזמן אמת ומספק ליצרני רכב (OEMs) תובנות למניעת התקפות סייבר, חיזוי בעיות תחזוקה וביצועים.

vSentry Edge AI, המבוסס על  למידת-מכונה ולמידה עמוקה (deep learning), מאבחן את ההתנהגות הנורמלית של הרכב, ללא תלות או מידע מוקדם של יכולות מערכות הרכב או הפרוטוקולים שלו. מרגע שמוגדרת ההתנהגות הנורמלית של הרכב, המודלים ללמידת מכונה יכולים לאתר במדויק, לחלק לקטגוריות ולסמן כל התנהגות שחורגת מהנורמה ולדווח עליה בזמן אמת. vSentry Edge AI המשולב בנתב המרכזי (gateway) של הרכב מנטר את כל התקשורת בתוך הרכב, לרבות אותות בקרה ונתוני חיישנים.

פתרונות מעבדי הרשת לרכבים של NXP משלבים עיבוד בטוח לרכבים בזמן אמת, יישומי מחשוב מתקדמים ומגוון רחב של ממשקי רשת. מעבד ה- ®Arm בעל הביצועים המתקדמים, מרובה ליבות, ברוחב 64-ביט, מאפשר עיבוד נתונים מתקדם, כמו ניטור תקינות הרכב על בסיס בינה מלאכותית המוצעת על ידי פתרונות vSentry Edge AI של SafeRide, שיכלו לרוץ בעבר רק בענן.

“שירותי טלמטיקה וניטור תקינות הרכב, עד-כה, מבוססים על נתוני רכב חלקיים בגלל כח חישוב מוגבל. כתוצאה, יצרני רכב משיגים ביצועי ציי-רכב תת-אופטימליים וחשופים להתקפות סייבר”, אמר גיל רייטר, סמנכ”ל ניהול מוצר ושיווק ב- SafeRide. “בעזרת מעבד רשת הרכב של NXP, הפתרונות של SafeRide יכולים כעת לנתח נתוני רכב גולמיים ברמה הגבוהה ביותר ולזהות אנומליות חדשות, שלא ניתן היה לזהותן קודם לכן, ולאפשר חיזוי משופר של בעיות תחזוקה, שיפור ביצועים והגנה מפני התקפות סייבר לא ידועות (Zero-Day attack)”.

“מעבדי הרשת עתירי הביצועים של NXP מאפשרים פיתוח נתבי תקשורת מרכזיים חדשים לרכבים ופותחים דלת לעידן חדש של עיבוד מתקדם ושירותי רכב”, אמר בריאן קרלסון, מנהל מוצר מעבדי רשת רכב ב- NXP. “הטכנולוגיה של SafeRide המבוססת בינה מלאכותית לזיהוי אנומליות הינה דוגמה מצוינת לשירות חדש ובעל-ערך שנתב מבוסס NXP יכול להביא לשוק”.

SafeRide ו- NXP יציגו את פתרון ה- vSentry Edge AI הפועל על גבי פלטפורמת מעבד רשת רכב בדוכן של NXP בתערוכת CES ב- 7-11 בינואר בלאס וגאס, סנטרל פלזה, דוכן CP-18.

למידע נוסף שלחו דוא”ל אל: info@saferide.io


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות