חדשות היום

הכי חכם והכי ספורטיבי: סונטו משיקה בישראל את השעון החכם suunto 7 בשיתוף פעולה עם גוגל “זהו השעון החכם הכי ספורטיבי הקיים כיום בשוק, עם יותר מ70 תוכניות אימון”

לאחר שהושק בעולם, suunto 7 הנחשק מגיע לישראל באמצעות החברה היבואנית “דוגית”. הדור הבא של Suunto מגיע סוף סוף לאחר ציפייה ארוכה, עם חשיפתו של Suunto 7 החדש, שעון חכם ברמת פרמיום המשלב את המומחיות הספורטיבית של Suunto עם התכונות החכמות של Wear OS מבית Google™. Suunto 7, המופעל על בסיס פלטפורמת Qualcomm® Snapdragon Wear™ 3100, מספק שילוב שטרם נראה כמותו ב Wear OS של גוגל לקבלת חוויה התומכת הן בספורט והן בחיי היום יום באמצעות ממשק משולב ופשוט.

תכונות מפתח:

  • חוויית הספורט כוללת יותר מ-70 סוגי אפשרויות אימון, החל מריצה ורכיבת אופניים ועד לסקי וגלישה, מעקב דופק מדויק מהזרוע, בקרת מוזיקה מהשעון וגישה לאפליקציית Suunto למעקב מפורט אחר האימונים בתמיכה של עד 12 שעות חיי סוללה במצב של מעקבGPS מתמיד.
  • תמיכה במפות גם במצב לא מקוון ומפות חום מובנות של Suunto ל-15 פעילויות, מאפשרות למשתמשים למצוא את דרכם בכל עת ולהכיר את מסלולי האימונים הטובים ביותר, גם כאשר הטלפון נשאר בבית, או במקומות שאין בהם חיבור לרשת.
  • Wear OS של גוגל מקילה על חיי היום יום בעזרת Google Fit™, Google Assistant™, Google Pay™ ואלפי יישומונים של Google Play™ אשר ביניהם תוכלו למצוא את Spotify, Google Maps ועוד, קבלת התראות ומענה מהשעון, עדכוני לו”ז ועדכוני מזג אוויר בעת הצורך.
  • עיצוב שתוכנן להרפתקאות, נבדק בפינלנד ונמצא עמיד מפני מהלומות, מים ולכלוך.

Suunto 7 במבט חטוף

משקל: 70 גרם

קוטר: 50 מ”מ

מסך מגע: 1.39 אינץ’ AMOLED, זכוכית גורילה גלאס 3

מסגרת:     פלדת אל-חלד

גוף: פוליאמיד מחוזק

חומרי הרצועה: רצועה ברוחב 24 מ”מ (זמינה במגוון שילובים של סיליקון, עור ובד בחמישה צבעים: שחור, שחור \ ליים, בז’, לבן, ואפור גרפיט )

ניווט: GPS, Glonass, Galileo

חיי סוללה: 12 שעות במצב של מעקב GPS או עד 48 שעות בשימוש יום יומי*

עמידות בפני מים: 50 מטר

מערכת הפעלה: Wear OS של Google™

מעבד: Qualcomm® Snapdragon Wear™ 3100 Platform

תמיכת טלפון: iOS ואנדרואיד


מחיר מחירון: 2099 ₪. להשיג ברשתות מגה ספורט ו-KSP ובדוגית

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות