חברת AppsFlyer הישראלית מגייסת 210 מיליון דולר בהובלת General Atlantic

זהו סבב הגיוס הרביעי של החברה

חברת AppsFlyer מודיעה היום על השלמת סבב גיוס רביעי (Round D) של 210 מיליון דולר בהובלת קרן ההשקעות האמריקאית General Atlantic. במסגרת הגיוס הצטרפו אלכס קרייסס, דירקטור מנהל ב-General Atlantic ואנטון לוי, נשיא שותף ומנהל הטכנולוגיות הראשי בקרן, למועצת המנהלים של החברה.

בסבב הגיוס הנוכחי השתתפו גם המשקיעים הנוכחיים בחברה:

Qumra Capital, DTCP (Deutsche Telekom Capital Partners), Goldman Sachs Growth,
Pitango Venture Capital ו-Magma Venture Partners. את העסקה ליווה משרד עו״ד יגאל ארנון בהובלת השותף במשרד עו״ד נמרוד ורומן.

AppsFlyer, אחת מחברות ה-SaaS המובילות בעולם, הפגינה בשנים האחרונות צמיחה מטאורית. החברה הכפילה את ההכנסות השנתיות החוזרות (ARR) שלה פי חמש וחצתה את רף ה-150 מיליון דולר ב-2019. סך הגיוס המצטבר של AppsFlyer עומד על 294 מיליון כולל הגיוס הנוכחי. החברה מונה כיום כ-850 עובדים ב- 18 משרדים ברחבי העולם, פי ארבע ממספר העובדים בסבב הגיוס הקודם ב-2017.

״אנו מתגאים מאוד בעובדה שהפלטפורמה של AppsFlyer מהווה חלק אינטגרלי מהעבודה היומיומית של צוותי שיווק ברחבי העולם,״ אמר אורן קניאל, מנכ״ל ומייסד AppsFlyer. “סבב הגיוס החדש מאפשר לנו להתמקד במשימתנו להעצים נשות ואנשי שיווק בכך שנעניק להם את כל הכלים להם הם זקוקים על מנת לקבל החלטות עסקיות מדויקות ואסטרטגיות כמו גם לפתח חדשנות ולקדם שקיפות בתעשייה שלנו.״

AppsFlyer עובדת עם למעלה מ- 12,000 לקוחות ובהם מותגים מובילים כמו eBay, HBO, Tencent, NBC Universal ו-Nike. החברה מחוברת לאקוסיסטם הכולל למעלה מ-5,000 שותפים, ביניהם פייסבוק, גוגל, טוויטר, Apple Search Ads, סיילספורס, אדובי ואורקל.

״יכולת ניתוח מדויקת של קמפיינים שיווקיים הפכה לקריטית בתעשייה שלנו. בשנת 2019 לבדה, הלקוחות שלנו קיבלו החלטות בשווי 28 מיליארד דולר באמצעות הפלטפורמה של AppsFlyer”, ממשיך קניאל. ״המחויבות הבלתי מתפשרת כלפי הלקוחות שלנו התוותה את הדרך שלנו מיום הקמת החברה, והיא אחת משתי הסיבות המרכזיות להצלחה שלנו. הסיבה השנייה היא העובדים שלנו. AppsFlyer היא חברה ישראלית, בה ישראלים מהווים יותר ממחצית כוח האדם. ציון הדרך הזה לא היה מתקיים ללא המחויבות, העבודה הקשה והכישרון העצום של כלל העובדים. הישראליות היא מרכיב מרכזי ב-AppsFlyer, ותמיד תישאר כזו. אנו מודים על כך שזכינו בתמיכה של General Atlantic כחלק מהמסע שלנו״.

״אנו נרגשים לייסד שותפות עם חברה הממוקדת כולה בלקוח״, אמר אלכס קרייסס, דירקטור מנהל ב-General Atlantic. ״היכולת להבין מניין מגיעים המשתמשים שלך הפכה לצורך טכנולוגי מהותי עבור אנשי שיווק, ו-AppsFlyer ביססה את עצמה כמובילה בקטגוריה הצומחת הזו. המחויבות של AppsFlyer לשקיפות וייצוג מוחלט של האינטרסים של אנשי השיווק ללא משוא פנים, הובילה לכך שרבים מהמותגים המובילים בעולם בוחרים בה, ואנחנו רואים פוטנציאל משמעותי לאופק התרחבות נוסף בשוק.״

״ב-General Atlantic אנו מקפידים ליצור שותפויות עם חברות שחותרות להצלחה, חדשנות וערך מוסף, ואנו רואים ב-AppsFlyer חברה ייחודית בנוף״. אמר אנטון לוי, נשיא שותף ומנהל הטכנולוגיות הראשי ב-General Atlantic. ״נתח השוק של AppsFlyer מאפשר לה לספק מידע מדויק כמו גם הגנה מתקדמת מפני הונאת פרסום, ובכך לחסוך למפרסמים מיליוני דולרים בשנה. בעידן בו הגנת הפרטיות היא נושא מהותי בפעילותה של כל חברה או מותג, אנו נרגשים לחבור ל-AppsFlyer ששמה דגש על פרטיות ואבטחת משתמשי הקצה שלה.״


קרדיט תמונה: יח”צ AppsFlyer

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות