חדשות היום

התעשייה האווירית ו- MassChallenge ישתפו פעולה בתחום המודיעין והחישה מרחוק יפתחו יחד מסלול פיתוח טכנולוגיות ייעודי בתחום

 

חטיבת אלתא, המובילה את הפעילות, תאפשר לחברות ההזנק לבצע הוכחת יכולת ( (POCעל גבי מערכות מודיעין ומכ”ם מבצעיות יחד עם גישה שיווקית ללקוחות ולשווקים ברחבי העולם.

  • המסלול מיועד לסטאראטאפים המפתחים חיישנים בתחומי תדר גבוה, קוואנטום, פוטוניקה, אקוסטיקה, אולטרסוני וכל טכנולוגיה משבשת בעולם החישה, או היתוך מידע מחיישנים.

התעשייה האווירית חברה לאקסלרטור הבינלאומי MassChallenge, להפעלת מסלול לפיתוח טכנולוגיות חיישנים ייחודי בשם Future Sensing. מסלול זה מיועד לסטאראטאפים המפתחים חיישנים בתחומי תדר גבוה, קוואנטום, פוטוניקה, אקוסטיקה, אולטרסוני וכל טכנולוגיה משבשת בעולם החישה, או היתוך מידע מחיישנים. התעשייה האווירית תפעל באמצעות חברת הבת שלה אלתא, ותציע לחברות ההזנק שיתוף פעולה משמעותי הכולל גישה ללקוחות ולשווקים ברחבי העולם בהם פועלת אלתא, ושילוב הפתרונות הטכנולוגיים במערכות המתקדמות של החברה. זהו שיתוף פעולה ראשון מסוגו המביא לידי ביטוי את האסטרטגיה של התעשייה האווירית להעמקת פעילות החדשנות הגלובלית שלה עם חברות הזנק, תוך שהיא מהווה שותף אסטרטגי לחברות הזנק בתחומי החישה.

סמנכ”ל התעשייה האווירית ומנכ”ל אלתא, יואב תורג’מן: “במסגרת שיתוף הפעולה, התעשייה האווירית תהיה שותפה לתהליך בחירת חברות ההזנק שייכנסו למסלול Future Sensing באקסלרטור ותבצע סקירה של חברות ההזנק שכבר מצויות בו. איתור טכנולוגיות חדשניות הישימות לצרכי התעשייה האווירית ולקוחותיה יתרום רבות למנועי הצמיחה העתידיים ולפיתוח עסקיה של החברה. הפעילות כוללת ליווי של מנטורינג, שיתופי פעולה טכנולוגיים, תעשייתיים ועסקיים. חברות הזנק הנמצאות באקסלרטור ושייבחרו ע”י אלתא, יפתחו טכנולוגיות שיסייעו לאתלתא להרחיב את תחומי הפעילות, לקדם חדשנות, להעצים את הפעילות העסקית ולשמר את העליונות הטכנולוגית”.

מנכ”ל MassChallange ישראל, יונית סירקין: “לשיתוף הפעולה המתהדק עם התעשייה האווירית חשיבות אסטרטגית רבה, שכן לפעילות משותפת עם חברה מובילה בתעשייה הישראלית יש תרומה חשובה בבניית תשתית איכותית לסטרטאפים השואפים להפוך את החדשנות שלהם למוצרים פורצי דרך בזירה הגלובלית. היכולות של אלתא בארץ ופעילותה הבינלאומית, מביאות מימד איכותי לרשת שיתופי הפעולה העולמית של MassChallenge הכוללת חברות גלובליות, ומשקיעים מובילים הפועלים בארץ ובזירה הבינלאומית”.

האקסלרטור MassChallange הוקם בישראל לפני יותר מארבע שנים והוא פועל בארץ ובעולם ללא מטרות רווח ואינו לוקח אחזקות או רווחים מהתוכניות שהוא מפעיל עבור יזמים וחברות הזנק. התוכנית הקרובה של המאיץ תיפתח בישראל בחודש אפריל הקרוב. היזמים אשר יתקבלו לתוכנית ייהנו מרשת מנטורים בינלאומית הכוללת בכירים מהתעשייה והעולם העסקי בישראל ובארצות הברית. עשרת היזמים המצטיינים שישתתפו בתוכנית הקרובה עשויים לזכות בפרס כספי המגיע לעד לחצי מיליון שקלים. בנוסף ישתתפו עשרת היזמים המצטיינים במסע עסקים לארצות הברית הכולל סידרה של מפגשים עם משקיעים בינלאומיים, שותפים גלובליים ובכירים בחברות גדולות המעוניינים בשיתוף פעולה עם חברות הזנק. ההישגים של היזמים שהשתתפו בארבעת המחזורים הראשונים של המאיץ מרשימים ביותר. מהנתונים שהצטברו על 200 היזמים שלקחו חלק בתוכניות הקודמות עולה כי היקף גיוסי ההון שלהם הסתכם בכ- 300 מיליון דולר והם יצרו כ –7000 מקומות עבודה חדשים.


תמונת כותרת: מערכת Drone Guard של אלתא מבית התעשייה האווירית. (קרדיט: התעשייה האווירית)

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות