חברת רפאל: ד”ר צחי גליקמן ימונה לסמנכ”ל בכיר וראש חטיבת מחקר, פיתוח והנדסה

חברת רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע”מ מודיעה היום (ד’) על מינויו של ד”ר צחי גליקמן, לתפקיד סמנכ”ל בכיר וראש חטיבת מחקר, פיתוח והנדסה.

ד”ר צחי גליקמן יחליף את ד”ר רן גוזלי המסיים את תפקידו בשבוע הקרוב, ומתמנה לסמנכ”ל בכיר וראש חטיבת יבשה וים.

ד”ר צחי גליקמן, בן 52, בוגר תארים ראשון, שני ושלישי בהנדסת מכונות מהטכניון, הצטרף לרפאל בשנת 1996 ומאז כיהן במגוון תפקידים ניהוליים-טכנולוגיים בכירים, ובחמש השנים האחרונות מכהן כסמנכ”ל בכיר וראש חטיבת מערכות חימוש.

חטיבת מפ”ה (מו”פ והנדסה) של רפאל מונה קרוב ל-3,000 מהנדסים מכלל התחומים. החטיבה הינה גוף הפיתוח המרכזי של רפאל, ומאגדת בתוכה את כל פעילות המחקר, הפיתוח והטכנולוגיות בתחומים של אלגוריתמיקה, עיבוד תמונה, מכניקה ואלקטרוניקה, תוכנה, הנדסה, מיקרואלקטרוניקה, אווירונאוטיקה ועוד.

מנכ”ל רפאל, אלוף (במיל’) יואב הר-אבן אמר כי ד”ר צחי גליקמן מביא עימו ניסיון ניהולי וטכנולוגי רב, כזה שיאפשר לו להוביל את החטיבה לעבר מימוש היעדים והאתגרים הניצבים בפניה, ובראשם הבאת היתרון הטכנולוגי המבצעי וגם העסקי לרפאל בפרט ולמדינת ישראל בכלל.

הר-אבן הודה לד”ר רן גוזלי שנבחר לעמוד בראש חטיבת יבשה וים ואמר כי יש לו תרומה רבה להפיכתה של חטיבת מפ”ה לעוגן משמעותי בהתפתחות ובצמיחה של רפאל.


קרדיט צילום: רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע”מ

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות