חדשות היום

פיליפס אירחה את שרת הסחר של הולנד במרכז הפיתוח והייצור בחיפה

מטרת המפגש הייתה ללמוד על חדשנות ישראלית פורצת דרך בתחום של טכנולוגיות רפואיות המפותחות ומיוצרות במרכז של פיליפס בישראל  

פיליפס (Philips) ישראל, מובילה עולמית בטכנולוגיות בריאות, אירחה את סיגריד קאח, שרת הסחר הבינלאומי של הולנד יחד עם משלחת בכירים מהולנד, במרכז הפיתוח והייצור של החברה בחיפה. לביקור הצטרפו פוקו וויסלאר – מנכ”ל יזמות וחדשנות במשרד הכלכלה ההולנדי; הנס דוקטר – שגריר הולנד בישראל; אליזבת אייברסן – מנהלת גלובלית לאיכות ורגולציה בפיליפס; יאן-וילם סחייחרונד – מנהל גלובלי לקשרי ציבור וממשל בפיליפס.

את הביקור אירחה ד”ר אפרת שפר, אשר מובילה את הפעילות של פיליפס בישראל. אפרת סיפרה לאורחים אודות החדשנות שפיליפס מובילה מישראל; על שיתופי פעולה עם בתי חולים בהולנד; על חלקה של פיליפס באקו-סיסטם הישראלי; וכיצד החדשנות של פיליפס מסייעת להתמודד עם האתגרים הגדולים ביותר של מערכות הבריאות ברחבי העולם. כמו כן, במהלך הביקור נערך סיור באתר הייצור והפיתוח של פיליפס, במהלכו האורחים נחשפו לפתרונות המתקדמים בתחומים של בריאות דיגיטלית, רדיולוגיה, קרדיולוגיה ואונקולוגיה שהחברה מפתחת ומייצרת בישראל ואשר מסייעים כבר היום לשפר את חייהם של מיליארדי אנשים ברחבי העולם.

בין הפתרונות שמפותחים ומיוצרים בישראל הוצגו יכולות הסריקה של ה-IQon – מערכת ה-CT הספקטרלית הראשונה מסוגה בעולם, המאפשרת לרופאים לראות ממצאים שלא ניתן לראות באמצעות סורקי CT קונבנציונליים ועל ידי כך, לתת למטופלים אבחנה מדויקת יותר כבר בסריקה הראשונה. כמו כן, למדו האורחים על ה-IntelliSpace Portal – הפלטפורמה המתקדמת לאפליקציות קליניות אשר מאפשרת לרופאים יכולות ניתוח וכימות מתקדמות מסריקות ובדיקות המתקבלות ממערכות דימות מגוונות בבית החולים.

ד”ר אפרת שפר, נשיאת פיליפס ישראל, אמרה כי, “החדשנות הפתוחה (Open Innovation) אשר משותפת לתרבות ההולנדית והישראלית היא בחזקת ערך חשוב עבור פיליפס ואנו משלבים ומיישמים אותו מהמקום שלנו באקו-סיסטם הישראלי באמצעות שיתופי פעולה עם מערכת הבריאות הישראלית ועם חברות הזנק ישראליות מהמובילות בשוק העולמי בתחומים של בינה מלאכותית, ביג דאטה ופתרונות מתקדמים נוספים בבריאות דיגיטלית בקרדיולוגיה, באונקולוגיה וברדיולוגיה”.


תמונת כותרת:

מימין: דייב ואן דן ניוונהוף – מחלקת צפון אפריקה והמזה”ת, משרד החוץ ההולנדי; פרופ’ טון בקס – אוניברסיטת איינדהובן; מרק הנגסטמן – מחלקת יזמות בין-לאומית, משרד החוץ ההולנדי; דורון בר-נתן – מנכ”ל Philips Medical Systems Technologies, מרכז הפיתוח והייצור של פיליפס בישראל; סיגריד קאח – שרת הסחר הבינלאומי של הולנד; הנס דוקטר – שגריר הולנד בישראל; יאן-וילם סחייחרונד – מנהל גלובלי לקשרי ציבור וממשל בפיליפס; בריגיטה טזלאר – סגנית מנהל האגף לשיתוף פעולה בין-לאומי, משרד החוץ ההולנדי; וד”ר אפרת שפר – נשיאת פיליפס ישראל. צילום: חרט ואן קסטרן.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות