Auth0 מתרחבת לישראל – חתמה על הסכם שותפות עם מלם תים תספק ניהול זהויות כשירות עבור מפתחי אפליקציות ואתרים

Auth0, פלטפורמת ניהול זהויות, אימות והרשאות לחברות המפתחות אפליקציות ואתרי אינטרנט, הודיעה על שותפות אסטרטגית עם מלם תים, חברת האינטגרציה וספקית פתרונות ושירותי ה- IT הגדולה בישראל. תים תכנה – חטיבת התוכנה של מלם תים, תייצג את Auth0 בעזרת צוות המומחים שלה ותסייע ללקוחות הישראלים לקדם את החדשנות שלהם בתחום ניהול זהויות כשירות בענן (IDaaS).

Auth0 היא פלטפורמת ניהול הזהויות היחידה שתוכננה עבור מפתחי אפליקציות: מנהלי מוצרים, ארכיטקטי תוכנה, מומחי אבטחה, מנהלי דיגיטל, מפתחים ועוד. עם עיצוב מודולרי, הניתן להרחבה, Auth0 מאפשרת לחבר באופן פשוט, תרשימי זרימה של אימות והרשאה לכל אפליקציה, בין אם באינטרנט, בנייד, ב- IOT , או באופן פנימי.

החברה, אשר נוסדה על ידי שני מפתחים ממיקרוסופט, מאבטחת 100 מיליון כניסות ליום ומגינה על 11 מיליון אפליקציות עבור 9,000 לקוחות ברחבי העולם וביניהם חברות כגון Atlassian, Siemens ו- Otonomo.

דרור רייפר דירקטור מכירות תוכנה במלם תים

“החיבור ל- Auth0 נוצר בעקבות החלטה אסטרטגית לתמוך בלקוחות שלנו להתקדם לדור הבא בתחום התוכנה. השוק בישראל השתנה, לאור העובדה כי חברות בכל הגדלים מאמצות את הענן המודרני, DevOps ופתרונות אבטחת סייבר”, אמר דרור רייפר, דירקטור מכירות תוכנה במלם תים. “Auth0 מתמחה באינטגרציה מהירה וקלה של ניהול זהויות באפליקציות ושירותים ואנו שמחים על צירופם לפורטפוליו הפתרונות שלנו. השותפות ביננו ל- Auth0 תבטיח שארגונים לא יצטרכו להתמודד בעצמם עם פתרונות מורכבים בתחום ניהול זהויות ובמקום זאת יוכלו להתמקד בעסקי הליבה שלהם”.

 

הייחודיות של מלם תים היא בכך שהיא מציעה תמיכה הוליסטית לשותפות שלה, בכל הקשור במכירות, בשיווק וכמובן במוצר עצמו”, אומר ביל לאפסביק, סמנכ”ל פיתוח עסקי בחברת Auth0. “השילוב העוצמתי בין מלם תים, חברה בעלת מומחיות מוכחת בתחום מזה מספר עשורים, לבין הפלטפורמה הגמישה של Auth0, תסייע לחברות בישראל להתגבר על המורכבות שבפיתוח פתרונות ניהול זהויות המותאמות לאפליקציות שלהן”.

במהלך השבועות הקרובים תקיים מלם תים שולחנות עגולים, לחברות הבונות או מתפעלות אפליקציות ואתרים, בדגש על אלו הכוללות אזור אישי המצריך אימות והרשאת משתמשים, וזאת במטרה להעמיק את ההיכרות עם פלטפורמת Auth0.


תמונת כותרת: ביל לאפסביק סמנכל פיתוח עיסקי בחברת Auth0

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות