חדשות היום

אייל זילברמן וטלי שם-טוב, מבכירי קווליטסט, משלימים את רכישת חברת CodeValue וחברת WellDone Software בהשקעה של 18 מיליון ש”ח

דווקא בתקופה זו מודיעים היום (א’) שניים מבכירי קווליטסט על השלמת עסקת רכישה של שתי חברות. אייל זילברמן וטלי שם טוב, מבכירי קווליטסט, חברת בדיקות התוכנה שנמכרה ביולי האחרון ב420 מיליון דולר, מודיעים על השלמת רכישת CodeValue ו-WellDone Software, שתי חברות תוכנה מובילות בעסקה שמוערכת ב-18 מיליון שקלים.

זילברמן, ממייסדי קווליטסט הוא יזם ובעלים של מספר חברות בתחום הIT . שם-טוב שימשה ב-18 שנים האחרונות כמנכ”לית קווליטסט ישראל ומזרח אירופה.

חברת CodeValue היא החברה המובילה בישראל במתן פתרונות פיתוח בסביבות ענן ו-DevOps ומעניקה שירותים עבור מגוון חברות – מסטארטאפים עד חברות גלובליות גדולות. החברה הוקמה ב-2010 והיא מונה כיום מעל 200 עובדים. חברת WellDone Software הוקמה לפני כ-10 שנים ע”י דני קינן והיא מציעה מודל “פיתוח מהבית” – מודל ייחודי בו כלל עובדי החברה, ובכלל זה הנהלת החברה עובדים מהבית. מודל זה מתפתח בקצב מואץ בעולם וצפוי להתרחב משמעותית כתוצאה ממגיפת הקורונה. לאחרונה גדלה החברה משמעותית והיא מונה כיום כ-40 מפתחים וארכיטקטים באזורים שונים בארץ ובעולם.

שתי החברות ימוזגו לחברה אחת אשר מתוכננת להפוך להיות גוף שירותי הפיתוח מהגדולים והמתקדמים בישראל. טלי שם-טוב תשמש כמנכ”לית הפעילות המאוחדת ודני קינן, מייסד Welldone Software, ישמש כ-CTO ומוביל פעילות פיתוח מהבית. בעקבות השלמת הרכישה, החברה החברה צפויה לגייס כ-40 מפתחים עד סוף השנה.

טלי שם-טוב, מנכ”לית של codevalue ו-welldone: “רכישת החברות היא עסקה שתתרום ותפתח שתי חברות שמצטיינות באותו תחום, ותהפוך אותן לחברה אחת חזקה ומשמעותית שצפויה להוביל את שוק פתרונות התוכנה, זאת בזכות התרומה שכל חברה תעניק לחברתה. כבר כעת אנחנו מסיבים בגלל מגיפת הקורונה חלק ניכר מעובדי CodeValue לעבודה מהבית תוך ניצול הידע, המתודולוגיה והכלים שפותחו ב-Welldone Software לאורך השנים.”

דני קינן, מייסד WellDone: “על אף ההצלחה של החברה בשנותיה כחברת בוטיק, מובן היה לאורך הדרך כי היא בעלת פוטנציאל בינ”ל גדול ויכולת להצליח גם הרבה מעבר לישראל. אני משוכנע כי השלמת הרכישה והצטרפותם של דמויות בכירות כמו איל וטלי, שכבר הוכיחו את היכולת שלהם למצות פוטנציאל של חברה בתעשייה, תסייע לנו במינוף החברה לטכנולוגיות ושווקים נוספים ולהפוך אותנו לגוף פיתוח מוביל ולשחקן משמעותי בעולם”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות