חדשות היום

פתרון לסוחרים להתמודדות עם מחסור במוצרים: ענקית התוכנה SAP תאפשר גישה חינם ל-4 מיליון ספקים ברחבי העולם

SAP Ariba נחשבת לזירת הסחר הגדולה בעולם עם מעל 4 מיליון ספקים, במעל 190 מדינות. כל מנהל רכש או קניין יוכל להיכנס למערכת ולאתר ספקים ויצרנים לכל מוצר ברחבי העולם

המשבר בשווקים והצפי לחוסרים במלאי המוצרים בכל התחומים בשל התפשטות וירוס הקורונה, הוביל את ענקית התוכנה SAP לפתוח לשימוש חינמי את זירת המסחר העולמית שלה, SAP Ariba Discovery למשך 90 יום.

SAP Ariba נחשבת לזירת הסחר הגדולה בעולם עם מעל 4 מיליון ספקים, במעל 190 מדינות. מחזור העסקאות בה מסתכם ביותר מ-3 טריליון דולר. לפי החלטת החברה, מעתה יוכל כל מנהל רכש או קניין בכל ארגון להיכנס למערכת ולאתר ספקים ויצרנים מרחבי העולם כדי להרחיב את מערך המוצרים באופן מזורז.

בנוסף, באמצעות הרשמה לזירת הסחר, קניינים וספקים יוכלו להתחבר במהירות וביעילות, לצמצם שיבושים בעיכובי משלוח ולתת מענה למלאים ולדרישות הצרכנים במהלך המשבר.

SAP Ariba פתוחה גם לספקים ויבואנים מישראל, שנהנים אף הם משרשרת אספקה מהירה ורציפה יותר, לאורך כל השנה. מערכות המידע של SAP אף מעניקות שימוש בכלים טכנולוגיים חכמים שמאפשרים ניהול ובקרה רציפים על העסקות, שליטה במערך הרכש, מציאת שווקים חדשים וקבלת עדכונים על פעולות מסחריות בזמן אמת.

 


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות