אלטק נכנסה למהפכה התעשייתית Industry 4.0

אלטק, חברת ייצור המעגלים מפ”ת, החלה בשילוב טכנולוגיות מתקדמות בייצור מסוג Industry 4.0. במסגרת זו, רכשה החברה מכונת יצור רב תכליתית הפועלת בסביבת Industry 4.0מכונה המאפשרת קידוח וכרסום בעזרת שימוש במקור X-RAY לקבלת דיוקים גבוהים בייצור מעגל מודפס צפוף ובעל דרישות תכן מיוחדות. הדיוק מושג על ידי מדידה באמצעות קרני רנטגן אל תוך השכבות הפנימיות של המעגל הרב שכבתי, ביצוע חישוב מהיר של סטיות טבעיות הנובעות מתהליכי הכבישה של השכבות ומתן המלצה וסימון לתיקון סטיית שכבות .

המכונה מספקת נתוני מדידות לשם המלצות לתיקון הסטיות הטבעיות למנות יצור עתידיות , ובכך לתרום לשיפור מתמיד בדיוקים ובביצועים. לצורך קבלת דיוק מירבי המכונה מבצעת אגירת נתוני עיבוד תמונה (Image registration ) אשר נאספים למאגר נתונים מיוחד שנאסף שנים רבות בחברת אלטק בעזרת טכנולוגיות איסוף מידע גם מדור קודם.

המכונה החדשה תעשיר את מאגר נתונים הנתונים הקיים בשיטת המדידה החדשה.על מאגר נתונים זה מופעלת טכנולוגית של כריית נתונים וביצוע Artificial Intelligence (AI) לשם יצור תחזית לסטיית שכבות צפויה בכל קומבינציה אפשרית של סוגי השכבות.

במכונה החדשה קיימת גם יכולת זיהוי חד חד ערכית לכל פריט יצור והיא משתלבת במערך היצור המדויק אשר מופעל לפי עקרונות Industry 4.0 אשר הולך ונבנה לפי מפרט מיוחד של חברת אלטק .

מכונת הקידוח והכרסום החדשה משולבת במערך הכולל של היצור ע”י חיבורה והעברת נתונים על סטיית שכבות אוטומטית למכונות יצור אחרות בהמשך התהליך מחד ובמקביל הזרמת נתונים לבסיס הנתונים כדי לבצע בעתיד תכנון הנדסי טוב יותר המבוסס על מודלים מדויקים ביותר .

סמנכ”ל התפעול של אלטק מר איציק צמח מסר :

המכונה החדשה יחד עם שילובה במערך Production Data Base תאפשר יצור של מעגלים צפופים עם דרישות איכות הגבוהות ביותר הקיימות, במהירות שיא ובדיוק רב – בדיוק בתחום בו אלטק נמצאת. תהליך קליטת המכונה בחברה הסתיים במהירות שיא “.

קליטת המכונה היא חלק מתוכנית האב של אלטק לביצוע השקעות עם מיקוד על טכנולוגיות מתקדמות לשם יצור מעגלים צפופים והיא משתלבת בהשקעות שביצעה החברה לאחרונה במכונות בדיקה חשמליות מודרניות, קווי צריבה ופיתוח חדשים, מכונת צילום בלייזר מתקדמת , מכבש לכבישה לתהליכי יצור של מעגלי Fusion   (מעגלים ללא Pre-preg ) ועוד.


מערכת היו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות