חדשות היום

מלאנוקס רוכשת את מפתחת הטכנולוגיות לבינה ברשת מהמובילות בעולם – Titan IC במטרה לחזק את המובילות בניתוח ואבטחת נתונים

משלבת את הקישוריות הטובה ביותר בקטגוריה עם ניתוח מואץ של חבילות נתונים לאבטחת סייבר ואפליקציות של ניתוח נתוני עתק (Big Data)

סאניוול, קליפורניה ויקנעם, ישראל – 3 במרץ 2020 – מלאנוקס טכנולוגיות(NASDAQ:MLNX) , מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות חכמים מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון,הודיעה היום כי הגיעה להסכם סופי לרכישת Titan IC חברה בבעלות פרטית, המפתחת המובילה של טכנולוגיות לבינה ברשת (network intelligence – NI) וטכנולוגיית אבטחה להאצת חיפוש וניתוח נתוני עתק במגוון רחב של יישומים במרכזי נתונים ברחבי העולם. הרכישה תעצים את יכולות הבינה ברשת של מלאנוקס שהיום מבוצעות באמצעות מוצריה המתקדמים ConnectX ו- BlueField ממשפחת ה- SmartNIC (כרטיסי רשת חכמים) ופתרונות ה-I/O Processing Unit (IPU). הצוות המוביל ברמה העולמית שלTitan IC בבלפסט, צפון אירלנד, יהפוך למרכז המחקר והפיתוח המתקדם של בינה ברשת עבור מלאנוקס.

“בינה ברשת היא טכנולוגיה חשובה כשהיא משולבת עם פורטפוליו מוצרי הקישוריות המובילים שלנו: מתגים, כרטיסי רשת חכמים ו-”IPUs אמר איל וולדמן, נשיא ומנכ”ל מלאנוקס טכנולוגיות. “הלקוחות שלנו ייהנו מיכולות הניתוח העמוק והאבטחה המשופרים שייוצרו על ידי שילוב מוצרי האית’רנט והאינפיניבנד הטובים ביותר ומטכנולוגיות בדיקת חבילות נתונים עמוקה וניתוח נתונים המובילה בעולם שלTitan IC . עם הרכישה הזו, השקעות המו”פ שלנו מסתכמות עד כה ביותר מ- 1.2 מיליארד דולר ומעל ל- 53 מיליון דולר שהושקעו בחברות סטארט-אפ בכדי לקדם את אסטרטגיית הרשת החכמה שלנו”.

“אנו שמחים להיות חלק ממלאנוקס ויחדיו נאיץ את קצב החדשנות ונקדם את הבינה ברשת לרמות חדשות של ביצועים ותובנות”, אמר נואל מק’קנה, מנכ”ל Titan IC. “עבדנו עם מלאנוקס במשך שנים רבות כדי לשלב את מעבד הביטוי הרגולרי (Regular Expression Processor-RXP (בקו של BlueField יחידת ה- IPU המתקדמת שלהם. כעת כחלק ממלאנוקס, נוכל להשיג יכולות חדשות לבינת סייבר, איתור והגנה מפני פריצות ויישומי ניתוח נתונים מתקדמים”.

Titan IC היא מובילה עולמית בתחום התאמת דפוסים מורכבים במהירות גבוהה ובדיקת תנועה באינטרנט בזמן אמת ליישומי סייבר וניתוח נתונים מתקדמים. מנוע האצת הבינה בחומרה ברשת המתוחכם RXP, מתיר עומסי מחרוזת ביטויים רגילים (RegEx) והתאמת תוכנות זדוניות, ובכך משחרר ליבות מעבד ומספק תפוקה מהירה ויעילות מוגברת. היכולת הייחודית של מנוע RXP להתמודד בו זמנית עם תפוקה גבוהה, עומק הכללים ומורכבות היא משלימה אידיאלית לפתרונות מבוססי ה-IPU BlueField של מלאנוקס, הכוללים רשת נתונים מהירה, אחסון ומאיצי קריפטו בקצב מהיר במהירות של עד 200 גיגהביט לשנייה. השילוב מספק יכולות בינה ברשת שאין שנייה להן, מה שהופך את BlueField לפתרון המושלם למגוון רחב של יישומים כמו חומות אש רשתיות, איזוני עומסים, איתור ומניעה של חדירות, בדיקת חבילות נתונים עמוקה, זיהוי יישומים, יירוט כדין, ממשל, ניתוח קבצי יומן, חיפוש באחסון ועוד רבים.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות