ג’וש פלג מונה למנכ”ל החדש של BGN Technologies, חברת הטכנולוגיות של אוניברסיטת בן-גוריון

BGN Technologies, חברת הטכנולוגיות של אוניברסיטת בן-גוריון, הודיעה היום כי מר ג’וש פלג ימונה למנכ”ל החברה. מר פלג יחליף בתפקיד את מר נטע כהן שכיהן בתפקיד מנכ”ל החברה ב- 15 השנים האחרונות.

ג’וש פלג הוא בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתפקידי ניהול בכירים הן בשוק הפרטי והן בשירות הציבורי, עם התמחות בתעשיות האגרוטק והביוטכנולגיה. בשנים 2009-2017 עבד בזרעים גדרה וסינג’נטה, לאחר שזו רכשה את זרעים גדרה, כאשר בתפקידו האחרון שם כיהן כמנכ”ל זרעים גדרה וכראש היחידה המסחרית של סינג’נטה ישראל. בין השנים 2000-2008 עבד במנהל סחר חוץ של משרד הכלכלה, ובין השאר כיהן כנספח הכלכלי של ישראל במקסיקו במשך ארבע שנים. מ- 1994-2000 עבד כעורך דין ב-ויין מישייקר וארנסטוף משרד עו”ד. למר פלג תואר BA בפילוסופיה מאוניברסיטת ברקלי שבקליפורניה, BA במשפטים מהאוניברסיטה העברית בירושלים ולימודי תעודה בשיווק ומכירות מאינסיאד שבצרפת.

פרופסור דניאל חיימוביץ, נשיא אוניברסיטת בן גוריון, התייחס למינוי וציין כי “אוניברסיטת בן-גוריון בנגב מצטיינת באינטרדיסיפלינריות של המחקר והלימודים הנערכים בה. האוניברסיטה מובילה גישה המייצרת מחקרים פורצי דרך, פיתוחים המוגנים בפטנטים והכל תוך חיבור איתן לתעשיה. זו הסיבה ש- BGN Technologies היא יותר מחברת מסחור של טכנולוגיות שנוצרות באוניברסיטה. BGN Technologies היא כלי מרכזי בחיבור בין המחקר והפיתוח המדהימים הנעשים בקמפוס לבין הצרכים של התעשיה. זו הסיבה שחברות טכנולוגיות מובילות יושבות בפארק ההייטק בו שותפה האוניברסיטה, לכך ששליש מהעובדים בפארק הם בוגרי האוניברסיטה וזה גם מה שהופך את תפקיד מנכ”ל BGN Technologies למאתגר וייחודי. אני מאמין שג’וש הוא האדם המתאים לחזון שלנו בנושא ואני מאחל לו ולכולנו הישגים רבים כבר בחודשים הקרובים”.

גיל וייזר, יו”ר דירקטוריון BGN Technologies, אמר “ברצוני להודות למנכ”ל היוצא, נטע כהן, ששירת בתפקיד לאורך תקופה ארוכה ותחת הנהגתו הפך את BGN Technologies לשחקן משמעותי בפיתוח האקוסיסטם של הנגב ובאר-שבע. נטע קידם מרכזי חדשנות, יזמות, מאיצים וחממות, והוביל את הארגון להשגים משמעותיים של מסחור הקניין הרוחני המרשים של אוניברסיטת בן-גוריון וקשרים נרחבים עם חברות בינלאומיות במגוון תחומים, כולל סייבר, הנדסה, ביוטכנולגיה, מים, אקולוגיה, תקשורת ועוד”.

וייזר המשיך, “ג’וש פלג מביא עימו לתפקיד מנכ”ל BGN Technologies ניסיון ניהולי ועסקי רחב במגוון סקטורים ותחומים רלוונטיים לקידום הטכנולוגיות הקיימות באוניברסיטת בן-גוריון והמשך פיתוח הנגב. אני מצפה לעבודה משותפת עם ג’וש וצוות BGN Technologies להמשך מסחור טכנולוגיות פורצות דרך של חוקרי האוניברסיטה לטובת אוכלוסיית העולם, כמו גם הובלת צמיחה אזורית והפיכת הנגב למרכז של ידע, חדשנות וטכנולוגיה”.

ג’וש פלג, אמר, “אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי להוביל את BGN Technologies בתקופה כה מעניינת של פיתוח הנגב ודרום הארץ. BGN Technologies הוא שחקן מוביל באקוסיסטם שצמח סביב אוניברסיטת בן-גוריון, ואני מצפה לעבודה משותפת עם הצוות המצויין של הארגון, תוך שיתוף פעולה עם כל הגורמים באקוסיסטם של הנגב”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות