חדשות היום

דאסו סיסטמס פותחת אופקים חדשים: פלטפורמת ה- 3DEXPERIENCE תשמש ליצירת התאום הדיגיטלי הראשון של גוף האדם

דאסו סיסטמס בחרה למקד את האסטרטגיה שלה בשנים הקרובות בייצור חווית תאום וירטואלי של גוף האדם, על מנת לשנות ולייעל את האופן בו אנשים נרפאים ולעזור להם לחיות חיים טובים יותר. חוויית התאום הדיגיטלי פותחת אפשרויות חדשות בתחומי מדעי החיים והבריאות על ידי כך שהיא מאפשרת לאנשים העוסקים במחקר, רפואה, כירורגיה ותחומי בריאות נוספים, לבחון מודלים שונים המאפשרים טיפול מדויק, בטוח ואפקטיבי יותר בגוף האנושי, כפי שבדיסציפלינות תעשייתיות אחרות ניתן לבצע הליך דומה במכוניות, בניינים או מטוסים.

“בשנת 1989 יצרנו את התאום הווירטואלי הראשון של מטוס הענק, בואינג 777. בשנת 2012, לאחר שהעולם עבר לכלכלת חוויה שמעריכה את אופן השימוש במוצר על פני המוצר עצמו, העזנו לדמיין פלטפורמה שתעשה שימוש בתאומים וירטואליים מקיפים על מנת ללוות מוצרים באופן הוליסטי וחוויתי משלב הרעיון ועד ליציאתם לשוק. קראנו לזה- פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE. ככל שיותר לקוחות מאמצים פלטפורמה זו, כך היא מאפשרת ומאיצה את התפתחותו של הרנסאנס התעשייתי”, אומר ברנרד שארלז, מנכ”ל דאסו סיסטמס העולמית. “השאיפה שלנו לייצר הרמוניזציה של המוצר הטבע והחיים נותרה זהה, אך נראה כי ההיקף שלה רק הולך ומתרחב. זה הוביל אותנו לפתח הבנה חדשה של החיים והטבע. כיום אנחנו מסוגלים ליישם את הידע התיאורטי והמעשי שרכשנו, להרחיב את תחומי הפעילות שלנו ולעבור מעיסוק במוצרים למיקוד בגוף האנושי. החוויה התאומה הווירטואלית של גוף האדם תאפשר לנו להמציא דרכים חדשות לייצוג החיים, על ידי הבנה וייצוג של הבלתי נראה ובכך לייצר תרומה מתמשכת לאנושות”.

גוף האדם טומן בחובו תעלומות מורכבות שטרם פוענחו על ידי המדע, בין אם מדובר ברכיב ה-DNA או באיברי הגוף השונים. חוסר היעילות בעולם המחקר של ימינו, יחד עם הצורך בטיפול מדויק יותר ובהוצאות כספיות נמוכות יותר, הביאו לצורך בחדשנות טכנולוגית שיכולה לשנות את אופן הגילוי של הטיפולים השונים ובפיתוח, מסחור הפקה ושימוש של דרכי טיפול חדשניות.

חוויה תאומה דיגיטלית של גוף האדם באמצעות פלטפורמת ה-DEXPERIENCE3 משלבת דגימות, סימולציות, אינטליגנציית מידע ושיתוף פעולה בין גורמים שונים. פיתוח זה משלב בין מדעי החיים, מדעי החומרים ומדעי המידע, על מנת לאפשר לבעלי העניין ליישם נתונים עבור אובייקט כלשהו במסגרת מודל וירטואלי חי אשר ניתן להגדיר ולדמות אותו באופן מלא. התעשייה, החוקרים, הרופאים ואפילו המטופלים יכולים לדמיין, לבדוק, להבין ולחזות, עוד בטרם החל הטיפול בחולה, את אותם האלמנטים המתגלים רק בסוף הטיפול- החל מהדרך בה התרופות משפיעות על המחלה וכלה בתוצאות ניתוחיות.

על מנת ליישם שאיפה זו, דאסו סיסטמס תתמקד בפיתוח ההובלה שלה בתחום מדעי החיים והבריאות, זאת לצד שני מגזרים אסטרטגיים נוספים במשק: תשתיות ערים וייצור תעשייתי. מגזרים אלה חולקים תהליכי פיתוח דומים במטרה לשפר את איכות החיים, בין אם באמצעות טיפולים נוחים ומדויקים יותר, תשתיות אופטימליות או שימוש נכון יותר בתנאי הסביבה. מאחר שהחוויה היא אלמנט אנושי, הרי שיש צורך בהתנסות מהנה ומלמדת, על מנת לדמיין וליצור עולם בר קיימא אשר ייטיב עם כולם.

 

מדיה חברתית:

שתפו זאת בטוויטר: @ Dassault3DS שמה לה למטרה לשנות את בריאות האדם ואיכות חייו במשימתה ליצור את החוויה התאומה הווירטואלית של גוף האדם # DEXPERIENCE3

התחברו לדאסו סיסטמס ב- Twitter Facebook LinkedIn YouTube

למידע נוסף:

לקריאת המגזין “From Things to Life” https://ifwe.3ds.com/from-things-to-life

פלטפורמת DEXPERIENCE3 של דאסו סיסטמס, תוכנת תלת מימד, פתרונות 3D Digital Mock Up וניהול מחזור חיי מוצר (PLM)https://www.3ds.com /


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות