אנבידיה משלימה את רכישת מלאנוקס, ויוצרת כוח על אשר יניע את הדור הבא של מרכזי הנתונים

החברה המשולבת מעניקה מומחיות מובילה בתחום המחשוב וטכנולוגיות רשת למחשוב עתיר ביצועים

סנטה קלרה, קליפורניה – 27 באפריל, 2020 – אנבידיה הודיעה היום על השלמת רכישתה של מלאנוקס טכנולוגיות בע”מ בשווי עסקה של 7 מיליארד דולר.

הרכישה, אשר הוכרזה בתחילה ב-11 במרץ 2019, מאחדת שתיים מהחברות המובילות בעולם בתחום המחשוב עתיר הביצועים (HPC) והמחשוב במרכזי הנתונים. שילוב מומחיות המחשוב המובילה של אנבידיה עם טכנולוגיית הרשת בעלת הביצועים הגבוהה של מלאנוקס, יאפשר ללקוחות להשיג ביצועים גבוהים יותר, ניצול רב יותר של משאבי המחשוב ועלויות הפעלה נמוכות יותר.

 ג’נסן הואנג, מייסד ומנכ”ל אנבידיה, אמר היום: “השימוש ההולך וגדל במערכות AI (בינה מלאכותית) ומדעי נתונים מעצב מחדש את ארכיטקטורות המחשוב ומרכזי הנתונים. עם מלאנוקס, לאנבידיה החדשה יש היצע טכנולוגיות מקצה לקצה – החל ממחשוב אינטליגנציה מלאכותית ועד לרשתות, חבילות מחשוב מלאות המציעות החל מחומרה ועד לתוכנה, ויכולת גידול משמעותית לקידום מרכזי הנתונים של הדור הבא. המומחיות המשולבת שלנו, הנתמכת על ידי אקוסיסטם עשיר של שותפים, תעמוד באתגר הגידול בביקוש העולמי לשירותי אינטרנט צרכניים, ויישומי בינה מלאכותית ומדעי נתונים מואצים בענן, במיחשוב הקצה וברובוטיקה”.

איל וולדמן, מייסד ומנכ”ל מלאנוקס: “זהו שילוב עוצמתי ומשלים של תרבויות, טכנולוגיה ושאיפות. האנשים שלנו נלהבים מאוד מהאפשרויות העתידיות הרבות העומדות בפנינו. בעוד מלאנוקס פוסעת אל עבר השלב המרגש הבא במסע שלה, אנו נמשיך להציע פתרונות פורצי דרך ומוצרים חדשניים ללקוחותינו ושותפינו. אנו מצפים להכניס את מוצרי ופתרונות אנבידיה לשווקים שלנו, ולהביא את המוצרים והפתרונות שלנו לשווקים של אנבידיה. יחד, הטכנולוגיות שלנו יספקו פתרונות מתקדמים לפלטפורמות מחשוב ואחסון היכן שהן נדרשות”.

הרכישה צפויה לתרום באופן מידי לרווח הגולמי non-GAAP, לרווח למניה non-GAAP ולתזרים המזומנים הפנוי של אנבידיה, לאחר הוצאות ריבית הקשורות להנפקת שטרי חוב בסך 5 מיליארד דולר שביצעה החברה לאחרונה.


בתמונה: ג’נסן הואנג ואיל וולדמן,קרדיט: אנבידיה

 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות