חדשות היום

באטמ קיבלה הזמנה בסך כ-31 מיליון דולר לאספקת מכונות הנשמה לחולי קורונה (COVID-19)

ההזמנה היא מממשלה של מדינה באירופה עבור 1,000 מכונות הנשמה שתסופקנה בשנה זו

22 באפריל 2020 – באטמ, (תא: BVC; לונדון: BVC) חברת טכנולוגיה המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה, הודיעה כי קיבלה הזמנה של 29 מיליון יורו (כ-31 מיליון דולר) עבור אספקת 1,000 מכונות הנשמה לממשלה של מדינה באירופה. הקבוצה קיבלה תשלום ראשוני בהיקף של 7.25 מיליון יורו וצופה לקבל את יתרת הסכום עם השלמת האספקה במחצית השניה של 2020.

מכונות ההנשמה, המתאימות לתינוקות, ילדים ומבוגרים, נועדו לשימוש בחדרי טיפול נמרץ עבור מטופלים הסובלים מנגיף הקורונה (COVID-19). מכונות הנשמה אלו, בעלות הספק גבוה ומשופר הכולל בין השאר מצבי הנשמה משתנים המאפשרים סינכרון עם אופן נשימת המטופל. המכשירים כבר קיבלו אישור CE מלא וממתינות לקבלת אישורים רגולטוריים נוספים.

הייצור יתחיל באופן מיידי כש-25% ממכונות ההנשמה צפויות להיות מסופקות במחצית הראשונה של 2020 ויתרתן תסופקנה ברבעון השלישי של 2020. מכונות ההנשמה מיוצרות בחברת הבת של הקבוצה, ״סליטרון״, בהונגריה, אשר מייצרת ציוד מתקדם לשימוש בסביבות רפואיות ברחבי העולם מעל 10 שנים.

בנוסף, בהמשך להכרזה של באטמ מה-27 בפברואר 2020 וב-19 במרץ 2020, הקבוצה מתכבדת לדווח על התקדמות בתחום הערכות הדיאגנוסטיות לקורונה (COVID-19). הקבוצה ממשיכה להאיץ את אספקת הערכות עבור מעבדות רפואיות וממשיכה בפיתוח את הערכה הביתית מבוססת כיח לזיהוי נגיף הקורונה, בשיתוף עם חברת נובהמד. פיתוח הערכה צפוי להסתיים בתוך שלושה חודשים.

ד״ר צבי מרום, מנכ״ל באטמ: ״עם תחילת התפרצות מגיפת הקורונה (COVID-19), החלו החברות שלנו בחטיבת הביו-מדיקל במציאת פתרונות שיסייעו בהתמודדות הגלובלית. אנו מציעים כעת מכונות הנשמה חיוניות לצד מוצרי דיאגנוסטיקה, כשכל הפתרונות הם בעלי ביצועים שהוגדרו ע”י גופים מקצועיים כמעולים ואותם אנו ממשיכים לחדש ולשפר כל העת. עבורנו זו הזמנה משמעותית, הצפויה להתרחב, ואנו גאים כי נוכל לשפר את חייהם של מטופלים רבים הנאבקים בנגיף. אנו ממשיכים להקדיש מאמצים בחטיבת הביו-מדיקל על מנת לסייע לרשויות בריאות הציבור להילחם במגיפה זו, כמו גם אספקת פתרונות שיסייעו להן להתמודד גם בקשיי התקופה לאחר מכן״.


תמונת כותרת: זיו מרום

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות