חדשות היום

סיוה מדווחת על הסכם 5G נוסף בסין

סיוה מדווחת על הסכם 5G נוסף: תספק ל-Picocom הסינית מעבדי אותות עבור תחנות בסיס סלולריות

(הרצליה, 30 באפריל 2020)  ספקית טכנולוגיות הקישוריות האלחוטית והחישה החכמה סיוה (נאסד”ק: CEVA), הודיעה היום על הסכם נוסף בדור 5. החברה דיווחה כי מעבד האותות CEVA-XC12 שולב בשבב התקשורת של Picocom הסינית, המיועד לתחנות בסיס סלולריות מסוג 5G small cells המותקנות על גבי עמודי תאורה ובתוך בניינים.

מעבד האותות CEVA-XC12 מיועד לתחנות בסיס ונקודות גישה סלולריות בדור 5. הוא מתאפיין בצריכת הספק נמוכה ומאפשר ליצרניות לחסוך בשטח החומרה של שבבים מרובי ליבות.

מנכ”ל Picocom, פיטר קליידון, אמר: “תחנות בסיס סלולריות קטנות ממלאות תפקיד מכריע בהצלחת רשתות דור 5, באמצעות פיזור כיסוי הרשת ליחידות קצה קטנות, טווח הקליטה ושיפור האמינות. השבב שנציע, המבוסס על עיבוד האותות של סיוה, מספק למפעילי הרשתות פתרון עוצמתי וגמיש לטווח קליטת דור 5 בכל מקום ומאפשר שימושים חדשים החל מאוטומציה תעשייתית ועד רשתות עצמאיות”.

מנהל חטיבת הסלולר של סיוה, אביב מלינוביץ’, הוסיף: “מייסדי Picocom הם בעלי ניסיון רחב בתחום תחנות הבסיס הסלולריות הקטנות. השבב שלהם מהווה פתרון מלא לדור 5 ואנו שמחים על שיתוף הפעולה עמם. מעבד האותות שלנו מספק את רמת הביצועים ואת גמישות ההגדרה בתוכנה הנדרשים בתחנות בסיס חדשניות אלה”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות