חדשות היום

10900K אינטל מציגה את מעבדי 10th Gen Intel® Core™ S-Series למחשבי דסקטופ

סדרת המעבדים החדשה מספקת לגיימרים מהירות של עד 5.3 GHz

אינטל הציגה היום את מעבדי 10th Gen Intel® Core™ S-Series למחשבי דסקטופ (מחשבי PC נייחים). סדרת המעבדים החדשה מספקת מהירויות של עד 5.3 GHz, ולטענת אינטל זהו מעבד הגיימינג הטוב ביותר של החברה. מלבד חציית קו תדר של 5 GHz, למעבדים נוספו יכולות אוברקלוקינג ותמיכה בזכרונות מסוג DDR4. המעבדים החדשים יכללו עד 10 ליבות ו-20 threads ומסוגלים להשיג מהירויות טורבו גבוהות בכל הליבות עם טכנולוגיית Intel® Hyperthreading, שבפעם הראשונה תיכלל בכל סדרות המעבדים: ממעבדי Intel Core i3 ועד למעבדי i9. הטכנולוגיה מאשרת למעבד לעבוד יותר ביעילות ולתת יותר כוח וביצועים בעת הצורך. המעבדים יכללו גם את טכנולוגיית Intel® Turbo Boost Max Technology 3.0 שמפנה משימות שהמחשב מבצע לליבות הכי מהירות שפועלות בכל רגע נתון, ומסייע להפעיל פחות threads בו בזמנית, מה שמאפשר שיפור חזק בביצועים.

את הסדרה החדשה מוביל מעבד 10th Gen Intel Core i9-10900K עם ביצועים שכוללים תדר עד 5.3 GHz, 10 ליבות, 20 threads וזכרון DDR4. מעבד i9-10900K נועד להניע את חוויית הגיימינג האולטימטיבית, לאפשר שליטה משופרת בכוונון הביצועים, ריבוב משימות מהיר עוד יותר ומהלך משחק חלק יותר.

ברנדט גוטרידג’, מנכ”ל קבוצת מוצרי הדסקטופ של אינטל מסר “אינטל מחויבת לאפשר עתיד של גיימינג עוצמתי בכך שהיא חוזרת ופורצת את מגבלות התדרים ומחדשים את מאפייני הפלטפורמות הניתנים להתאמה. סדרת S של מעבדי 10th Gen Intel Core למערכות שולחניות מדגישה את המחויבות שלנו לקהילות הגיימינג ושוחרי המחשוב עם ביצועים מתוחכמים, קישוריות אמינה וסטרימינג משופר אשר יחדיו מספקים חווית בידור מלאה למשתמש.”

מאפיינים ויכולות עיקריות של המעבדים החדשים:

  • Intel® Thermal Velocity Boost: האצת ביצועים עבור גיימרים ויוצרים בעומסי עבודה של ליבה אחת או הרבה ליבות. מהירות של 2 GHz היישר מהקופסה
  • טכנולוגיית Intel Hyperthreading: לעשות יותר בו-זמנית עם כל מעבדי Intel® Core™ מהדור ה-10: i9, i7, i5 ו-i3/
  • Intel® Quick Sync Video: עושה שימוש בגרפיקה המשולבת במעבד כדי לטייב את מהלך המשחק בזמן שהשחקנים מבצעים סטרימינג והקלטה; מספק ליוצרים האצת חומרה עבור קידודי הווידיאו החדשים ביותר.
  • תמיכה במהירויות זיכרון DDR4-2933 : למהלך משחק חלק עבור גיימרים ושיפור ופרודוקטיביות ליוצרי תוכן.
  • Intel Graphics Command Center: טיוב החוויה הגרפית של Intel®.
  • אוברקלוקינג משולב בליבה ובזיכרון: שליטה במצבי אוברקלוקינג של המעבד ורכיבי מערכת חשובים הודות למאפיינים של מעבדי10th Gen Intel Core עם הגדרת מהירות שעון ואוברקלוקינג.
  • חיבור Intel® Ethernet I225: ה-5G Intel Ethernet Connector 1225, הזמין כעת בפלטפורמת 10th Gen, מספק יותר מפי 2 של מהירויות רשת 1GB Ethernet בחיווט קיים.
  • Intel® Wi-Fi 6 AX201:Intel Wi-Fi 6 (Gig+) משולבת כעת במעבדי 0th Gen Intel® Core™ ומספקת משחק תגובתי ביותר, הורדות עד פי מהירות יותר וחיבורים אמינים יותר. החוויה האלחוטית היא הטובה מסוגה הודות לחופש ולגמישות לשחק או ליצור בכל נקודה בבית או במשרד.

מעבדי10th Gen Intel Core S-series יהיו זמינים ברחבי העולם בערוצים הקמעוניים הרגילים, במערכות שולחניות של יצרני הציוד המקורי, ואצל האינטגרטורים, החל מחודש מאי.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות