חדשות היום

פתרונות הניטור המתקדמים של Essence הישראלית גוייסו לסיוע בטיפול בחולים במלונות הקורונה בהולנד. בקרוב – גם בישראל

מערכות הניטור מרחוק שפותחו ומיוצרים בישראל, משמשות תפקיד חיוני

בהפחתת ההדבקה של צוותי הרפואה ואנשי צוות המטפלים בחולי הקורונה

הרצליה, 19באפריל 2020: פתרונות ניטור וטיפול מרחוק של Essence, ספקית מובילה של פתרונות טלה-רפואה מבוססי IoT, הותקנו ב״מלונות קורונה״ ברחבי הולנד. בימים אלה בוחנים בחברה אפשרות להרחבת השירות למדינות נוספות, כמו גם למספר אתרים בישראל, כולל מלונת קורונה ובתי אבות, לטובת שמירה על בריאות צוותי הרפואה ופיקוד העורף. בין הפתרונות שפותחו ומיוצרים בישראל: חיישן מצוקה קולי, תליון מזהה נפילות וחיישני אינדיקציה לחיווי ׳מצב׳ החולים.

השימוש בטכנולוגיה של Essence מאפשר לאנשי המקצוע בתחום הבריאות לפקח מרחוק על חולים ולהעניק להם טיפול מרחוק. הפתרון מסייע לשמירה על בריאותם של הצוותים המטפלים והרפואיים השוהים בסמוך לחולים, מצמצם למינימום ההכרחי את המגע הישיר עם החולים והמחלימים שעדיין מדבקים ושומר לכל משך הזמן על פרטיותם, שכן אין כל צורך במצלמות שעלולות להיות פולשניות.

פלטפורמת Care@Home של Essence מותקנות כיום ביותר מ- 20 מדינות בעיקר במוסדות רפואיים ובאתרים המתמחים בטיפול בגיל השלישי. הפלטפורמה עושה שימוש בטכנולוגיות IOTמבוססות קול ותנועה שבעזרת AI מאפשרת ניטור בזמן אמת של המטופל ומצבו תוך שימוש ב״ענן״ – ואין צורך להיות עימם במגע פיזי – מצב המונע הדבקות. הפתרון כולל חיישני איתור נפילות מתוחכמים ופיקוח פעילויות וזיהוי חריגות בהתנהגות הנורמטיבית. המטופלים והחולים בהשגחה אף יכולים להזעיק עזרה ולתקשר עם המטפלים (או עם בני משפחתם) באמצעות הפעלה וזיהוי קולי – ללא צורך בלחיצה פיזית על לחצני מצוקה, לטובת קבלת סיוע מיידי. הטכנולוגיה נתמכת באפליקציות מובייל וחיישנים מתקדמים, שפותחו ויוצרו בישראל.

לדברי ד”ר חיים אמיר, מנכ”ל קבוצת Essence ״”מלונות הקורונה” מאפשרים להפחית לחץ לאורך זמן מבתי חולים שכרגע נמצאים במסה קריטית, מה שללא ספק מסייע להציל חיים של חולי קורונה, אך מעבר לכך, גם של חולים אחרים הנדרשים לטיפול במסגרות הרפואיות. על ידי שימוש בציוד ייחודי לניטור מרחוק, הטכנולוגיה שלנו שומרת על בטיחות צוותי הרפואה ומאפשרת לחולים ולנשאים לקבל את הטיפול האפקטיבי מחוץ לבתי החולים. לטכנולוגיה יש תפקיד חיוני במאבק נגד COVID-19 ואני גאה שהטכנולוגיה שלנו יכולה להיות חלק מזה. אין לי ספק כי המודעות לניטור ומעקב תעלה מדרגה בעידן שלאחר המגיפה וכי בהמשך הדרך טכנולוגיה זו תשמש גם בשגרה את הצוותים בבתי אבות ואף משפחות רבת ברחבי העולם, שתוכלנה לעקוב בקלות אחר יקיריהם בבתיהם וכך להבחין מבעוד מועד האם יש שינוי בשגרת חייהם שיכולה להעיד על מצבם הרפואי״.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות