דאסו סיסטמס מייצרת הדמיה מדעית של עיטוש אנושי כדי לסייע בפיתוח של ציוד מגן אישי בתקופת הקורונה

קהילת ה-COVID 19 שהוקמה במסגרת תכנית ההאצה של דאסו סיסטמס, מספקת הדמיה מדעית של עיטוש אנושי על מנת לתמוך בעיצוב של מוצרי PPE (ציוד מגן אישי)

דאסו סיסטמס עושה שימוש בסימולציה מדעית של עיטוש אנושי כדי לתמוך בפיתוח פרויקטים של ציוד מגן אישי (PPE)  ,זאת במסגרת הקהילה המקוונת  הפתוחה של -COVID 19 השייכת לתכנית ההאצה של דאסו סיסטמס ה-DEXPERIENCE LAB3. יוזמה זו מתבצעת כחלק מהמאמץ של החברה לספק פתרונות רפואיים אופטימליים ולענות על הצרכים הדחופים המתעוררים בעקבות משבר הקורונה העולמי. בזמן ההתעטשות מתפשטים לחלל האויר פתוגנים שונים כולל ה- .COVID-19 סימולציות אלה מדגימות מה למעשה מתרחש כאשר אדם מתעטש ובכך מסייעות לצורך פיתוח יעיל ומותאם של מוצרי מגן אישיים שונים.

דאסו סיסטמס השתמשה ביישומי ההדמיה של תוכנת SIMULIA PowerFLOW כדי לפתח הדמיה חישובית של עיטוש אנושי, במטרה לספק תובנות לגבי פיזיקת הזרימה של ההתעטשות האנושית. תוכנת SIMULIA של דאסו סיסטמס כבר נמצאת בשימוש נרחב בתעשיות התעופה והחלל על מנת לייצר הדמיה דינאמית של זרימת נוזלים ואוויר.

ההדמיה המדעית של העיטוש האנושי בעזרת SIMULIA, מבוססת על נתונים כמו מהירות יציאת החלקיקים השונים מהפה בזמן ההתעטשות, כמו גם גודל החלקיקים והתפשטות הנוזלים השונים. התוצאה הסופית היא מודל ריאליסטי של עיטוש שמודגם בסרטון ומציג את מסלולי חלקיקי הריר השונים הנפלטים לאויר בזמן ההתעטשות, והיכן הם מתיישבים כאשר האדם מאובזר בציוד מגן אישי. מדובר בהדמיות יעילות וחישוביות המאפשרות חקר מהיר לצורך עיצוב מותאם של ציוד מגן אישי, בין אם מדובר באורך המוצר, רוחבו או קביעת המרחק בין חלקי המוצר השונים.

תכנית ההאצה של דאסו סיסטמס, ה-3DEXPERIENCE LAB  השיקה יוזמות רבות לצורך מינוף אינטליגנציה שיתופית קולקטיבית ופיתוח פתרונות מותאמים שיסייעו לבתי החולים במסגרת המאבק נגד נגיף הקורונה. במסגרת תכנית זו נוצר שיתוף פעולה פורה בין מעצבים, מהנדסים, מדענים ויצרנים שונים אשר חברו יחד על מנת לתכנן, להנדס ולייצר פתרונות מהירים העונים על הצרכים השונים המתעוררים במסגרת המאבק הגלובלי נגד התפשטות הנגיף.

למידע נוסף על תוצאות הסימולציה https://go.3ds.com/opencovid19

 

הצהרת אחריות לסרטון המובא לעיל:

כל הזכויות שמורות. .© 2020 דאסו סיסטמס

 

ההדמיות המוצגות בסרטון על ידי דאסו סיסטמס או כל מידע טכני או מבצעי אחר המוצג בסרטון, מוצגים כהמחשה ומיועדים לצורך אינפורמטיבי בלבד. כל שימוש במידע המוצג בסרטון זה או הנגזר ממנו הוא על אחריותו של הצופה בלבד ודאסו סיסטמס שוללת כל אחריות לכך.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות