חדשות היום

דאסו סיסטמס מסייעת להקים בית חולים חדש ומוכן לשימוש כחלק מהמאבק ב- COVID-19

  • קבוצת ADEN הובילה הקמת תאגיד חדש על מנת לבנות תוך 100 ימים בית חולים הניתן לתפעול פשוט במדינות הזקוקות לכך.
  • בית החולים החדש יתוכנן באמצעות חוויית תאום וירטואלי, החל משלב ההנדסה, הבנייה והרכש וכלה בתחזוקת המבנה.
  • פלטפורמה שיתופית וירטואלית מאפשרת למפתחים הלוקחים חלק בפרויקט ליישם גישות חדשניות, המאפשרות בנייה מזורזת התורמת למיקסום תוצאות הפרויקט.
  • השימוש בפלטפורמת ה-3DEXPERIENCE מאפשר אינטגרציה ושיתוף פעולה מלא בין כל הגורמים הלוקחים חלק בתהליך לאורך מחזור החיים המלא של המוצר.

דאסו סיסטמס וקבוצת ADEN, אחת מחברות ניהול המתקנים הגדולות באסיה, הודיעו על כוונתן לשתף פעולה לצורך הקמת בית חולים ייחודי המיועד לטיפול במחלות זיהומיות-Akila care , בתנאי -turnkey, שניתן לפריסה מהירה ומאפשר תחזוקה פשוטה במדינות שנפגעו קשות מנגיף הקורונה ונזקקות בדחיפות למתקנים רפואיים באיכות גבוהה. יוזמה חדשה זו פותחה לאור ההשקה המוצלחת של בית החולים בוואהן בסין, אשר הוקם תוך מספר ימים בודדים לצורך טיפול נקודתי במחלת הקורונה.

שתי החברות חברו יחד על מנת לייצר תהליכי הנדסה, בנייה ותפעול של בית החולים הייעודי, זאת באמצעות מינוף פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE  של דאסו סיסטמס והפלטפורמה החכמה של קבוצת  ADENהמיועדת לשימוש בבתי חולים. הפתרון מסתמך על סביבה שיתופית וירטואלית לצורך תכנון, הדמיה ופיתוח של בתי חולים הניתנים לבנייה ותפעול תוך 100 ימים בלבד ומיועדים לפעילות מתמשכת, תוך תחזוקה ואופטימיזציה לאורך כל מחזור החיים של המוצר. במסגרת שיתוף הפעולה, שתי החברות מתכננות להקים תאגיד של חברות המתמחות בציוד רפואי, הנדסה ובנייה על מנת להציע פתרון זה למדינות הזקוקות לכך ביותר.

“במצב הגלובלי הנוכחי, כאשר יש צורך בהחלטיות ובנקיטת פעולות מהירות על מנת לסייע במאבק נגד ,COVID-19 שילוב בין ארכיטקטורה מודולרית המאפשרת בנייה מהירה לפלטפורמה דיגיטלית, יכול להאיץ הקמה של מתקן רפואי חדשני ולהבטיח את תפעולו תוך זמן נקוב”, אומרים פרנסואה עמאן ויואכים פוילו, מייסדי קבוצת Aden. “על ידי שימוש בפלטפורמת ה-3DEXPERIENCE אנו מקווים לפתח פתרון שיאפשר לנו להפחית שינויים הנדסיים ולשמור על לוח זמנים מהיר, כמו גם להבטיח תחזוקה ובטיחות ארוכי טווח במקרה של מגיפות נוספות בעתיד”.

בשלב הראשון, יוקם תאום דיגיטלי של בית החולים אשר ישמש את עובדי בית החולים והספקים השונים על מנת לייעל את תכנון החלל של המבנה הסופי ולדמות את ייצור המכשירים והציוד אשר ישמשו את אנשי הצוות. לאחר בניית בית החולים, פתרון דיגיטלי זה ישמש לצורך ניהול נכסים דיגיטליים על ידי חיבור לציוד רפואי חדיש אשר יאפשר מעקב אחר נהלי ההיגיינה בבית החולים.

“הגישה החדשנית של Aden  בכל הקשור לניהול מתקנים, מצריכה מתקנים מודולריים חכמים ומחוברים שהוקמו ונבנו בגישת ייצור מתקדמת. פיתוח של מתקנים מודולריים תפעוליים מתאפשר רק באמצעות חוויית תאום וירטואלי מקיפה הממחישה את התוצאה המיוחלת באופן הברור ביותר. פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE  של דאסו סיסטמס מאפשרת טרנספורמציה משמעותית בתחום, כך ששיתוף פעולה זה יכול להוות מודל לפיתוח של מתקנים רלוונטיים נוספים בעתיד” אמר ברנרד שארלז, סגן יו”ר ומנכ”ל דאסו סיסטמס. “כבר הראינו כיצד הדמיה של זיהומים ונגיפים בתוך מערכת האוורור של בית החולים Leishenshan בוואהן שבסין, יכולה לעזור במתן מענה לצרכים דחופים בתחום הבריאות. כעת אנו עובדים יחד על מנת ליישם את הידע המקיף שלנו בכל ההיבטים הקשורים בניהול מחזור החיים של בית החולים”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות