חברת Microchip מכריזה על השקת מנתח רעש מופע 53100A עבור אפיון דיוק מתנד (Precision Oscillator Characterization)

הדור הבא של מכשיר רעש מופע משלב טכנולוגיות תזמון במכשיר מדידה קטן יותר ובעל ביצועים גבוהים יותר

על מנת לסייע למהנדסי מחקר וייצור לבצע מדידה מדויקת של אותות תדרים, כולל אלו המופקים על ידי שעונים אטומיים ומודולים ותתי מערכות אחרים של יחס תדר בעלי ביצועים גבוהים, חברת Microchip Technology Inc. (Nasdaq: MCHP) הכריזה היום על זמינות מנתח רעש מופע החדש – 53100A Phase Noise Analyzer, הדור הבא של מכשירי בדיקת רעש מופע.

מנתח רעש מופע 53100A (53100A Phase Noise Analyzer) מיועד עבור מהנדסים ומדענים המסתמכים על מדידה מדויקת של אותות תדרים המופקים עבור רשתות G5, מרכזי נתונים, מערכות מטוסים מסחריים וצבאיים, רכבי חלל, לווייני תקשורת ויישומי מטרולוגיה. מכשיר הבדיקה החדש, המסוגל למדוד אותות תדר רדיו (RF) עד MHz 200, משיג במהירות אותות תדר ומאפיין את מופעי הרעש, הריצוד, Allan deviation (ADEV) וסטיית זמן (TDEV) באופן מהיר ומדויק. ניתן לאפיין באופן מלא את כל התכונות של frequency reference באמצעות מכשיר יחיד ותוך דקות ספורות.

המכשיר 53100A Phase Noise Analyzer מאפשר מגוון תצורות על ידי מתן אפשרות לבדיקה של עד שלושה מכשירים נפרדים בו זמנית באמצעות רפרנס יחיד, מה שמאפשר קיבולת גבוהה יותר למדידות יציבות. מכשיר בדיקת רעש מופע, שממדיו 344 x 215 x 91 מ”מ, קטן מספיק כדי להיות משולב בייצור מערכות ציוד בדיקה Automated Test Equipment (ATE), ועם זאת הוא עצמתי מספיק לשימושי מטרולוגיה ברמת מעבדה. ממשק המכשיר מספק תאימות לאחור עם פקודות וזרימת הנתונים של מערכות הבדיקה 51xxA מבית Microchip ובשל כך מייתר את הצורך בתכנון מחדש של תשתית ATE קיימת.

המכשיר 53100A Phase Noise Analyzer מספק גמישות על ידי מתן אפשרות של חיבור מכשיר input reference דרך הפאנל הקדמי בתדר נומינלי שונה מזה של המכשיר הנבדק – מה שמאפשר ל- reference יחיד לאפיין מגוון מוצרי מתנד. ניתן להשתמש בתקני תדר רובידיום, כגון 8040C-LN מבית Microchip או מתנד קוורץ כגון 1000C Ovenized Crystal Oscillator (OCXO) גם הוא תוצרת Microchip, כ- reference, כמו גם מתנדי דיוק של יצרנים אחרים.

המכשיר 53100A Phase Noise Analyzer זמין כעת. חברת Microchip מספקת שירותי תמיכה טכנית למכשיר 53100A Phase Noise Analyzer כמו גם אחריות מורחבת. לפרטים נוספים אנא צרו קשר עם נציג המכירות של חברת Microchip, מפיצים מורשים הפרושים ברחבי העולם, או בקרו באתר האינטרנט של חברת Microchip.

צרו קשר עם נציג מכירות של חברת Microchip לקבלת פרטי הזמנה. השלימו את הפרטים באתר בכתובת:

https://www.microchip.com/design-centers/clock-and-timing/atomic-clocks

 


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות