חדשות היום

חטיבת ואלור (סימנס תוכנה) וחברת ניסטק בשיתוף פעולה טכנולוגי לפיתוח מערכת חדשנית לבדיקת תכן מעגל אלקטרוני (DFM) תוך דקה אחת!

שיתוף הפעולה הטכנולוגי יבוצע בין ניסטק (Nistec) לחטיבת הווריפיקציה של סימנס (Siemens DISW), המספקת כלי סימולציה למעגלים אלקטרוניים. חטיבה זו מורכבת מחברת ואלור (Valor) הישראלית שנמכרה לחברת מנטור גרפיקס (Mentor Graphics) אשר נרכשה בשנת 2016 על-ידי חברת סימנס העולמית תמורת כ-4.5 מיליארד דולר. ואלור שהוטמעה בתוך חברת סימנס, מספקת פתרונות תוכנה עבור שלושת שלבי הפיתוח של מעגל אלקטרוני החל משלב התכנון (Design), דרך שלב הייצור (Fabrication) ועד שלב ההרכבה (Assembly).

המערכת החדשה אמורה לשדרג משמעותית את פורטפוליו התוכנה שואלור מציעה לחברות הייטק המפתחות מוצרים אלקטרוניים. לטענת ואלור, הפתרון יעזור לחברות מגוונות יותר להנות מתחום סימולציית הייצור למעגלים אלקטרוניים (DFM). הכלי החדש אשר צפוי להיות מושק בתחילת 2021, יאפשר לקבל סימולציה מיידית להתאמת נתוני תכן המעגל האלקטרוני לאילוצי הייצור וההרכבה.

נתוני תכן המעגל האלקטרוני יועלו למערכת החדשנית הפועלת בסביבת “ענן”, יעברו בדיקת תאימות על פי אלפי חוקים אשר משקפים את יכולות הייצור של יצרן מסויים, כגון ניסטק. תוך מספר שניות בלבד יקבל

יוסי פנחס, מנהל המוצר המדובר בסימנס-ואלור

יוסי פנחס, מנהל המוצר המדובר בסימנס-ואלור

הלקוח דו”ח גרפי המציין את שגיאות התכנון ומפרט את ההמלצות לתיקון המעגל. בצורה זו, ימנע ייצור של מעגל אלקטרוני פגום ובכך ניתן יהיה לקצר את סבבי הפיתוח, ולצאת עם המוצר האלקטרוני לשוק מהר יותר.

“היתרון במערכת החדשה היא היכולת של המעצב לקבל תמונת מצב מהירה מאוד על התאמת הפיתוח האלקטרוני לייצור” מוסיף יוסי פנחס, מנהל המוצר המדובר בסימנס-ואלור. “זהו פרויקט בעל חשיבות רבה בסימנס וכולל סל שלם של פתרונות ליצרני אלקטרוניקה וחברות היטק שיסייעו לו להאיץ את החדשנות שלו. שיתוף הפעולה עם ניסטק מאפשר לנו לבחון את המערכת במגוון רחב של שימושים וטכנולוגיות בכל מחזור חיי המעגל האלקטרוני משלב התכנון, הייצור ועד ההרכבה.”

ארבל ניסן, סמנכ”ל שיווק, ניסטק

“אנו שמחים מאוד על הבחירה של סימנס-ואלור בנו לשיתוף הפעולה בפרויקט החדשני הזה” מסר ארבל ניסן, סמנכ”ל השיווק והמכירות של ניסטק “ואלור הינה בעלת מוניטין רב ומובילה עולמית בענף הסימולציות לתכן מעגלים אלקטרוניים במשך שנים רבות. האפשרות לקחת חלק בפרויקט שיסייע לאלפי מהנדסי פיתוח בכל העולם, מעורר בנו גאווה גדולה”.

 

 

 

למידע נוסף:

https://www.pcbflow.com/

http://www.nistec.com/


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות