חדשות היום

נשיא המדינה למנכ”ל סיסקו העולמית:  לטכנולוגיה תפקיד משמעותי בחיבור ארבעת השבטים הישראלים

מנכ”ל סיסקו העולמית,  צ’אק רובינס, שוחח בשבוע שעבר (13.5) עם נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, על רקע מגיפת הקורונה ותהליך חזרתו ההדרגתית של המשק הישראלי לשגרה. השיחה נערכה בהמשך להשתתפותו של אורן שגיא, מנכ”ל סיסקו ישראל בפורום שכונס בראשות מנכ”ל בית הנשיא לסיוע לשוק הישראלי בזמן המגיפה,  ובהשתתפותו.

בשיחתם הציגו רובינס ושגיא לנשיא את פעילותה הענפה של סיסקו בעת המשבר הגלובלי וסקרו את מאמצי הסיוע למשק הישראלי לאורך התקופה, במרכזם קידום יוזמות בתחומי סייבר ודיגיטציה של שירותים לאזרח, חיבור מיליוני אזרחים לשירותי רפואה מקוונת, סיוע למערכי הביטחון והחרום, תפעול מערך הלימוד מרחוק לאלפי תלמידים וסטודנטים ועוד.

הנשיא ורובינס שוחחו על רשת ההאבים (מרכזים טכנולוגיים) הארצית שחנכו השניים יחד בביקורו של רובינס בישראל לפני כשנתיים, אשר מאפשרת לפריפריה, החברתית והגאוגרפית, להתחבר למרכז והנשיא הרחיב על השינוי שחל בעולמנו, בעקבות מגיפת הקורונה, על תפקידה העצום של הטכנולוגיה בחיבור אנשים, אשר בא לידי ביטוי בייתר שאת במגיפת הקורונה חוצת הגבולות ובמאמצים המשותפים בכל העולם למצוא פתרונות למשבר. עוד שוחחו בנושא תפקיד הטכנולוגיה בצמצום האבטלה וכיצד תראה המציאות העסקית – טכנולוגית לאחר הקורונה.

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין: “משבר הקורונה גרם לנו להפוך את רובה של התקשורת האנושית לתקשורת דיגיטלית. זה לא אידיאלי, אך יש לזה יתרונות. אנו מעמידים מודל ראוי לדרך בה מדינות ועסקים יכולים לעבוד יחד עבור מטרות משותפות. אני יודע אילו דברים נפלאים עושה סיסקו ישראל במשך כל השנה, ומקווה שהפעילות של סיסקו בישראל תמשיך לגדול.”

צ’אק רובינס, מנכ”ל סיסקו העולמית: “סיסקו גאה לסייע לחברות, ממשלות וקהילות ברחבי העולם בתקופה מאתגרת זו, לחזור לפעילות תוך שימוש בפתרונות טכנולוגיים יעילים, נגישים ובטוחים. אנחנו נמצאים בקשר הדוק עם ראשי מדינות כדי לתמוך במדיניות המסייעת להתאוששות הכלכלות, שירותי הרפואה והחינוך, תוך הקפדה על בטיחות הציבור. אנו רואים במדינת ישראל, מדינת הסטארט-אפ, כשותף מרכזי: סיסקו כיום מסייעת לאלפי חברות ועובדים בישראל למקסם תהליכי עבודה מרחוק, ואנו שואפים לחזק ולהעמיק את מערכת יחסים עם מדינת ישראל. אנו מאמינים, כי התקופה האחרונה בה עובדים ומעסיקים רבים חוו עבודה מרחוק, ואזרחים רבים נחשפו לשירותים דיגיטליים באופן אינטנסיבי יותר – תחזק את הבנתם בשירותים אלה ותסייע במימוש החזון של סיסקו להנגיש אותם יותר לציבור.”


תמונה: אורן שגיא קרדיט לצילום טלי שגיא

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות