סורס דיפנס, מובילה עולמית בהגנה על אתרי אינטרנט מפני התקפות סייבר, גייסה 10.5 מליון דולר

קרן הבנק האמריקאי Capital One Ventures מצטרפת כמשקיע אסטרטגי בנוסף להשקעת המשך של המשקיעים הקיימים קרן JVP, קרן Allegis Cyber, Global Brain ו  NightDragon.

החברה ממשיכה בצמיחה מהירה ושילשה את הכנסותיה בשנה האחרונה

ראש העין, ישראל, 19 במאי  – חברת הסייבר הישראלית, סורס דיפנס, מובילה עולמית בהגנה על אתרי אינטרנט מפני התקפות סייבר דרך צד שלישי (Client-side Web Security), הודיעה היום על השלמת גיוס  A+ בהיקף של 10.5 מיליון דולר.

קרן הבנק האמריקאי Capital One Ventures מצטרפת לסיבוב, בנוסף להשקעת המשך של המשקיעים הקיימים קרן JVP, קרן Allegis Cyber, Global Brain ו  NightDragon.

סורס דיפנס, שהוקמה על ידי הדר בלוטריך ואביטל גרושקובסקי, שילשה את הכנסותיה בשנה האחרונה. ההון שגוייס ישמש את החברה להרחבת הפעילות העסקית ביעדים אסטרטגיים ופיתוח השלב הבא של פלטפורמת אבטחת האתרים (Client-side Web Security Platform) שהחברה פיתחה, במטרה לעמוד בביקוש הגובר בשוק.

הפלטפורמה שפיתחה סורס דיפנס, היא המוצר היחיד כיום, שמסוגל לבלום בזמן אמת מתקפות על אתרים המבוססות על JavaScript  צד שלישי , הגורמות לנזקים רבים בהם: גניבת נתוני כרטיסי אשראי וגניבת מידע פרטי של גולשים. הגישה של גורמי צד שלישי לאתרים, מייצרת פגיעות וחולשה המעניקה לתוקפים גישה בלתי מוגבלת לכל הנתונים שהוזנו או הוצגו בדפדפן של הגולש, לרבות מידע על תשלומים ונתונים עסקיים ואישיים אחרים.

“הדרישה לשלב חווית קנייה מקוונת, תוך אבטחה על אתרים מפני פריצות וגניבות נתונים מדגיש את הצורך הדחוף בפתרון שפיתחנו” ציין דן דינר, מנכ”ל סורס סיפנס. “ההצלחה שלנו עם חברות Fortune 500, וממש לאחרונה, הטמעה רחבה של הפתרון בחברת Fortune 50, היא הוכחה לפוטנציאל העסקי החזק הטמון בפתרון הטכנולוגי שהחברה מביאה לשוק. הגיוס הנוכחי הוא הבעת אמון בטכנולוגיה, ובתוכנית העסקית שלנו במיוחד על רקע המתרחש כיום בעולם בעקבות הקורונה. הצוות שלנו עסוק מתמיד ומעריך את המשך האמון והתמיכה של המשקיעים שלנו”.

אראל מרגלית, יו”ר ומייסד JVP: “הפתרון החדשני של סורס דיפנס הופך להיות  משמעותי הרבה יותר עם הזינוק במתקפות הסייבר מאז התפרצות הקורונה. אנו שמחים לשלב כוחות עם דן דינר המנכ”ל, שכבר הוכיח את יכולות הניהול שלו בתפקידי מפתח בחברות הפורטפוליו של JVP, סייברארק , ממובילות הסייבר הישראלי ואקסאטיר. אנו שמחים על הצטרפותם של המשקיעים החדשים, מאמינים בהתקדמות הגדולה של סורס דיפנס ובטוחים שיחד עם יואב צרויה, שותף כללי ב JVP, ידעו להוביל את החברה לצמיחה עסקית משמעותית”.

בחודשים האחרונים, מאז התפרצות נגיף הקורונה, והעלייה הדרמטית בפעילות האון ליין, גדל הצורך בפתרונות טכנולוגים שימנעו מתקפות מצד עברייני סייבר בבטן הרכה של אתרים, כולל אתרי ענק, שאין בידיהם אמצעים ראויים למזער את הנזק, וחשוב מכך, להמנע מהתקיפות מראש.  שימוש בפתרון שמציעה Source Defense מבטיח כי כלים חיצוניים המוטמעים באתר יהיו בעלי גישה מוגבלת, שתאפשר להם לעשות אך ורק את מה שלשמו הותקנו מבלי להוות קרקע פוריה לפרצות ותקיפות אבטחה. הפתרון של סורס דיפנס הינו פרואקטיבי, רצוף, פועל בזמן אמת, מפקח על גישתם של ספקי השירות לאתר ואוכף מדיניות אבטחה שמונעת את הפעילות הזדונית עוד לפני שהחלה.

“בשנה האחרונה התקפות הסייבר מסוג Formjacking בכלל, והתקפות מסוג Magecart בפרט, פגעו באופן קשה בארגונים בכל העולם. התקפות אלו, המתבצעות בצד הלקוח (Client-side), אינן מזוהות ע”י חבילות האבטחה המקוונת הטיפוסיות. התוקפים משתמשים בטכניקות אלה כדי לגנוב כמויות עצומות של  פרטי לקוחות ונתוני עסקאות בתעשיות רבות. התחומים הנפגעים במיוחד הם מסחר אלקטרוני, שירותים פיננסיים, חברות בריאות וסוכנויות ממשלתיות, “אמר דייב דה-וולט, מנכ”ל NightDragon Security.

יואב צרויה, שותף כללי ב- JVP, אמר “התקפות Magecart היו וקטור האיום המשפיע והדומיננטי ביותר של שנת 2019. סורס דיפנס ממוקמת באופן ייחודי כפתרון המניעה היעיל ביותר. היתרון של סורס דיפנס טמון בטכנולוגיה שלה, מכיוון שהוא מתדלק צמיחה מהירה ויישומיות רחבה על תעשיות שונות ובכל מגזרי הלקוחות.”


תמונת כותרת: מימין לשמאל: הדר בלוטרייך ואביטל גרושקובסקי מייסדי סורס דיפנס (צילום תמונה: צילום: יח”צ)

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות