חדשות היום

רובוגרופ ממשיכה להרחיב את ההסכם האסטרטגי עם קבוצת אמזון

הסכם שלישי לרובוגרופ עם אמזון; ענקית הסחר העולמית תעשה שימוש בפלטפורמת CoderZ ™ באוסטרליה וניו זילנד;

ההסכם הנוכחי מצטרף להסכמים קודמים עם אמזון ארה”ב ואמזון צרפת שהיו הראשונים בקבוצת אמזון לבחור בפלטפורמת CoderZ ™ של רובוגרופ לקידום לימוד מהבית עבור תלמידים ומורים

יורם דויטש, יו”ר ומנכ”ל רובוגרופ: “משבר הקורונה מייצר גם הזדמנויות, ואנו מזהים עלייה בהתעניינות במוצרים הדיגיטליים שלנו, ובראשם ה-CoderZ ™

חברת רובוגרופ, חברה מובילה בתחום המחקר והפיתוח של מוצרי הדרכה וחינוך מתקדמים המשווקת פתרונות תכנות ורובוטיקה ייחודיים ומתמחה ביצירת זירות ופלטפורמות למידה מרחוק, גאה לדווח על הסכם שלישי עם ענקית הסחר המקוון קבוצת אמזון העולמית. רובוגרופ התקשרה בהסכם עם אמזון אוסטרליה וניו זילנד, וזאת בהמשך לחתימת הסכמים, עם אמזון ארה”ב ואמזון צרפת. הסכמים אלו הן תוצאה של הצורך הגובר בלימוד מהבית בתקופת נגיף הקורונה ומהווים עדות ליתרונה התחרותי של פלטפורמת ה- CoderZ ™ של רובוגרופ.

רובוגרופ, באמצעות חברת קודרז טכנולוגיות, חברה הבת בבעלות מלאה, מאפשרת לאמזון להציע לתלמידים ומורים בבתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים ובתי ספר תיכוניים לימוד מהבית של קורסים בתחום ה-STEM (לימודי מדעים, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה) והרובוטיקה הווירטואלית בסביבה ייעודית שפותחה בפלטפורמת ה – CoderZ™  על ידי רובוגרופ. התשלום עבור השימוש במערכת ה CoderZ™  על ידי התלמידים והמורים יבוצע על ידי אמזון כנגזרת מהיקף המשתמשים.

אמזון פועלת לאפשר גישה לחינוך STEM עבור עשרות ומאות אלפי תלמידים באזורים שונים בעולם תוך מיקוד באוכלוסיות מעוטות יכולת. פלטפורמת ה- CoderZ ™ ללימוד והדרכה להוראת תכנות, יסודות הרובוטיקה, מדעי המחשב ולסימולציה של רובוטים לגו EV3, נחשבת לפלטפורמה מובילה בתחום החינוך המקוון, מבוססת ענן בפורמט SaS. רובוגרופ השקיעה בשנים האחרונות במערך שיווק ומכירות לקידום ומכירה ישירה של פלטפורמת ה- CoderZ ™ בעולם.

 

יורם דויטש, יו”ר ומנכ”ל רובוגרופ, מסר: “ההצטרפות של חברות נוספות מקבוצת אמזון העולמית לשימוש בפלטפורמת ה- CoderZ™  מוכיחה את הצלחת שיתוף הפעולה ואת האמון הגובר ביתרונות הפלטפורמה הייחודית שפיתחנו. הסכמים אלו יאפשרו לנו להגדיל במהירות את מספר המשתמשים על גבי הפלטפורמה, ובדרך זו יוכלו התלמידים להפיק ערך גבוה בהרבה מניהול אינטראקציות על גבי הפלטפורמה עם עמיתיהם, ולבסס את מעמדה של CoderZ™  כמענה המוביל ללימוד STEM ורובוטיקה. משבר הקורונה מייצר גם הזדמנויות, ואנו מזהים עלייה בהתעניינות במוצרים הדיגיטליים שלנו, ובראשם ה-CoderZ™.

מערכת ה- CoderZ ™ מהווה יתרון תחרותי חשוב של רובוגרופ בשוק החינוך העולמי, בכך שהיא מאפשרת לימודי STEM באמצעות תכנות רובוטים וירטואלים בסימולציות תלת ממד, זירות משחקיות ותוכנות לימוד לצורך למידת עקרונות התכנות והרובוטיקה ללא צורך בחומרה ומאפשרת זמינות בבית כמו גם בכיתות הלימוד. סביבת התכנות הייחודית הזו מאפשרת עבודה עם מגוון בקרים ורובוטים הנמצאים בשימוש בבתי ספר ברחבי העולם. הפלטפורמה מספקת התנסות מעשית בשילוב עם תהליכי חקר בסביבה פיזיקלית וכן אפשרות להעלאת השערות ובחינתן בעולם האמיתי באמצעות סימולציית גרפים, ותוך שימוש בשפות קידוד רבות, ועל כן נחשבת מהפכנית. רובוגרופ מזהה בעולם ביקוש גובר במענה לצרכים אלו.


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות