חדשות היום

Namogoo רוכשת את חברת הסטארט-אפ הישראלית Personali על מנת להרחיב את היצע פתרונותיה למסחר אלקטרוני

נמוגו תציע את הכלים של פרסונלי לתמריצים מותאמים אישית מבוססי AI כחלק מפלטפורמת החברה המאפשרת את העמקת הקשר של אתרי מסחר אלקטרוני עם לקוחותיהם לצורך שיפור משמעותי בתוצאות העסקיות

(הרצליה, ישראל 2.5.2020) Namogoo,  חלוצת תחום “מניעת חטיפת לקוחות״ מאתרי מסחר מקוון, הודיעה היום על רכישת חברת Personali, סטארט-אפ ישראלי המתמחה בכלים אנליטיים מבוססי AI לניתוח התנהגויות לצורך התאמה אישית של תמריצים באתרים ולהגדלת מכירות. הרכישה האסטרטגית היא ראשונה מסוגה עבור חברת הסטארט-אפ Namogoo המציגה קצב צמיחה שנתי ממוצע של 208% (CAGR).

הפלטפורמה של Namogoo, עושה שימוש בטכנולוגיה של למידת מכונה כדי למנוע הזרקה בלתי מורשית של פרסומות לדפדפנים ולמכשירים של הלקוחות והיא מונעת בכך כל הפרעה במסע המקוון של הלקוחות והפנייתם לאתרים אחרים. הטכנולוגיה של Namogoo מחזקת עבור מותגי העל הגדולים בעולם את הקשר עם הלקוחות בזירת האון ליין, ומאפשרת להם לספק  חווית לקוח דיגיטלית ברמה הגבוהה ביותר המניבה תוצאות עסקיות משופרות כולל תוספת של 2 עד 5 אחוז ביחסי המרה.

Personali נוסדה בשנת 2011 עם גיוס הון של 15 מיליון דולר והפתרון שפיתחה לתמריץ מותאם אישית הניב הכנסות של 1 מיליארד דולר עבור מותגים בינלאומיים מובילים – זאת באמצעות אופטימיזציה של תהליך מתן ההנחות ללקוח ברגעים האסטרטגיים של מסע הקניות שלו. בהשוואה למבצעי קידום אחרים, נמצא כי מותגים שעשו שימוש בפתרונות Personali נהנו משיפור של 32 אחוז בהמרה של מבקרים ללקוחות משלמים ובמקביל מהוזלה של 30 אחוז בעלות התפעולית של מתן ההנחה.

הרכישה תאפשר לNamogoo – שהשלימה לאחרונה גיוס הון של 40 מיליון דולר בסיבוב C – להציע סל שירותים עוצמתי יותר הן ללקוחותיה הקיימים והן ללקוחות חדשים בתחום המסחר המקוון, עם פתרונות מוכחים להגדלת מעורבות הלקוחות, נאמנותם למותג ויחס ההמרה ללקוחות.

“אנו נרגשים לשלב את פתרונותיה מתקדמים של Personali ואת הצוות יוצא הדופן שלה בחברתנו”, אמר חמי כץ, מנכ”ל ומייסד משותף נמוגו. “המטרה שלנו תמיד היה לסייע למותגים לספק ללקוחותיהם את חוויית הקנייה הטובה ביותר האפשרית ולהגדיל מכירות – מטרה שתואמת בדיוק לפתרון של Personali. עם הרכישה נוכל לספק ללקוחותינו הקיימים ולחדשים סל רחב יותר של כלים ושירותים יעילים שיסייעו להם לבצע אופטימיזציה של חוויית הלקוח ובסופו של דבר יתנו דחיפה ליחסי ההמרה ולמכירות”.

“אנו נלהבים להצטרף לצוות הנפלא של Namogoo ולסייע בחיזוק פתרונותיה באמצעות הטכנולוגיה הממוקדת שלנו למסחר אלקטרוני”, מסר דן ברוכי, מנכ”ל Personali. “במסגרת נמוגו אנו נמשיך לתמוך בלקוחותינו הקיימים ואנו מצפים כי נוכל להמשיך לפתח את הטכנולוגיה שלנו ולהביא ערך נוסף ללקוחות קיימים וחדשים”.


תמונת כותרת: NAMOGOO  צילום יורם רשף -מימין לשמאל – אהד גרינשפן סמנכל טכנולוגיות ושותף מייסד וחמי כץ מנכל ושותף מייסד

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות