חדשות היום

חברת Blink Charging פורסת עמדות טעינה לרכבים חשמליים בחניונים של בנייני חברת הביטוח ‘מגדל’, ומרחיבה את אחיזתה הגלובלית

חברת מגדל אחזקות ביטוח ופיננסים בעמ, אחת מחברות הביטוח הגדולות ביותר בישראל, תוסיף לבניינים שבבעלותה ברחבי הארץ עמדות טעינה של Blink לרכבים חשמליים, לתועלת אלפי עובדיה ודייריה

חברת Blink Charging Ltd. (ישראל), חברת-בת בבעלות מלאה של Blink Charging Co. (נאסד”ק: BLNK, BLNKW) (להלן, “Blink” או “החברה”), ממשיכה להרחיב את אחיזתה באמצעות הסכם שנחתם עם חברת מגדל אחזקות ביטוח ופיננסים בע”מ (“מגדל”), אחת מחברות הביטוח הגדולות ביותר בישראל. שותפות זו תאפשר ל-Blink להרחיב את אחיזתה הגלובלית, שכיום פרוסה בשש מדינות על פני שלוש יבשות. החברה נהנית מביקוש הולך וגואה לציוד ולרשת הטעינה שלה לרכבים חשמליים, בהתאם לעלייה בביקוש לרכבים חשמליים ברחבי העולם.

חברת מגדל תפרוס עמדות טעינה של Blink לרכבים חשמליים בבניינים שבבעלותה ברחבי ישראל. במסגרת ההסכם, Blink, ספקית מובילה של תשתיות לטעינת רכבים חשמליים, כולל ציוד ורשתות טעינה, תספק פתרון מוכן לשימוש מיידי.

“ההסכם מהווה הזדמנות מלהיבה להרחבת הפריסה של תחנות הטעינה של Blink לרכבים חשמליים, בייחוד במדינות שהתחייבו להגדיל את התשתיות לרכבים חשמליים,” אומר מייקל ד. פרקש, מנכ“ל ומייסד Blink Charging. “התחייבותה של מגדל להנגיש לאזרחים ציוד טעינה וקישוריות לרשתות של רכבים חשמליים הופכת אותה לשותפה חשובה ואסטרטגית עבורנו. בנוסף, הודות לנוכחות הגלובלית של מגדל, אנחנו מאמינים שזה רק הצעד הראשון בהזדמנות גדולה הרבה יותר להרחבת הנוכחות שלנו בשאר העולם.”

הסכם מועיל הדדית זה בין Blink ומגדל הוא צעד משמעותי בבניית תשתית לרכבים חשמליים בישראל, וייתכן שגם בשווקים מתפתחים נוספים בתחום זה. נוסף על רשימת המיקומים שמצוינת בהסכם, בחודשים הקרובים יפעלו Blink ומגדל לזהות מיקומים נוספים מחוץ לישראל, שמתאימים להצבת עמדות טעינה לרכבים חשמליים.

ההכרזה על ההסכם מוכיחה את העניין המתגבר בפתרונות טעינה לרכבים חשמליים בעקבות כוונתה של ישראל לאסור שימוש בכלי רכב שפועלים על דלק ודיזל החל מ-2030. לפי פרסומים, הממשלה כבר התחילה לקדם שימוש ברכבים חשמליים באמצעות יוזמות לפריסת עמדות טעינה והקלות מיסוי משמעותיות ברכישת רכבים חשמליים.

מגדל היא אחת מחברות הביטוח הגדולות בישראל, ומחזיקה נכסים שונים ברחבי הארץ, כמו גם רשימת נכסים הולכת וגדלה באמריקה ובאירופה. החברה משרתת 2.3 מיליון לקוחות פרטיים ועסקיים, מעסיקה יותר מ-5,200 עובדים ומנהלת קשרים עסקיים עם 2,800 סוכנויות וסוכני ביטוח.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות